easyCALL, wspólnie z producentem bramki - firmą D-Link, przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę. Operator oferuje w specjalnej, promocyjnej cenie bramkę VoIP typu DVG-2001S.
D-Link DVG-2001S jest niewielkich rozmiarów bramką telefonii internetowej pozwalającą na prowadzenie rozmów o wysokiej jakości nawet przy wolnych łączach internetowych, z użyciem zwykłego aparatu telefonicznego (również bezprzewodowego).
- Operatorzy telefonii internetowej od początku swego istnienia konkurują między sobą cenami i usługami dodanymi. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku wymusza już inne sposoby pozyskiwania klientów. Szersza konkurencja wkroczyła i na nasz rynek więc musimy reagować elastycznie. Stąd właśnie pomysł na wprowadzenie do naszej oferty bardzo taniej bramki VoIP, czyli urządzenia umożliwiającego przyłączenie zwykłego telefonu do Internetu i korzystanie z bardzo tanich połączeń - wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. - Uwzględniwszy bardzo niskie ceny połączeń w telefonii internetowej, koszt zakupu bramki zwraca się praktycznie w przeciągu 1-2 miesięcy - dodaje Michał Jakubowski.
Bramkę DVG-2001S podłącza się do Internetu jak każde inne urządzenie, np. komputer. Urządzenie można łatwo konfigurować poprzez przeglądarkę internetową bądź telefon. Urządzenie umożliwia prowadzenie bezpłatnych rozmów między osobami z sieci easyCALL. Pozwala także na bieżącą kontrolę wydatków oraz dostęp do szczegółowego zestawienia połączeń.
źródło: easyCALL
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej