Archiwalne

easyCALL.pl wśród najszybciej rozwijających się firm Europy Środkowej

17.10.2014

easyCALL.pl, operator usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych i indywidualnych, został wyróżniony w rankingu Deloitte Fast 50 CE. Spółka jest jedną z najszybciej rozwijających się firm telekomunikacyjnych w Europie Środkowej i jedynym operatorem telefonii z Polski ujętym w zestawieniu.

Deloitte Fast 50 to ranking skupiający najszybciej rozwijające się firmy technologiczne, przygotowywany w oparciu o kryterium wzrostu przychodów. W głównej kategorii Fast 50 znalazły się w tym roku aż 22 firmy z Polski. Większość z nich to spółki zajmujące się produkcją oprogramowania oraz spółki internetowe. Wśród firm telekomunikacyjnych sklasyfikowano jedynie trzy firmy z Polski, ale tylko jedna z nich - easyCALL.pl – jest operatorem usług telekomunikacyjnych. Pozostałe dwie –koncentrują się na produkcji kabli światłowodowych i dostarczaniu usług hostingowych.

W rankingu najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej easyCALL.pl został sklasyfikowany po raz pierwszy w swojej blisko 10-letniej historii. Spółka zajęła 2 miejsce wśród firm telekomunikacyjnych z Polski i 39 w klasyfikacji generalnej dzięki wzrostowi przychodów na poziomie 375%.

- Działamy w branży telekomunikacyjnej, w której o bardzo duże wzrosty jest coraz trudniej. Rynek jest bardzo konkurencyjny a ceny usług należą do najniższych w Europie. Przychody można więc zwiększyć jedynie dynamicznie poszerzając bazę klientów – np. poprzez konsolidację - albo wdrażając innowacyjne usługi i eksplorując nisze. My wybraliśmy tę drugą drogę i jak widać po wynikach tegorocznego rankingu była to decyzja słuszna. Mimo znaczącego spadku cen na rynku telekomunikacyjnym jaki miał miejsce w ubiegłym roku, cały czas odnotowujemy znaczący wzrost obrotów i rozwijamy się. – tłumaczy Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl.

W ubiegłym roku easyCALL.pl wypracował blisko 13 mln zł przychodu netto – w 2012 r. wyniosły one 4,2 mln zł. Znacznie wyższy był też zysk ze sprzedaży. Wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 r.

Dobre wyniki easyCALL.pl to przede wszystkim efekt zwiększenia liczby klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki. Szybki wzrost przychodów jest też efektem wprowadzenia na rynek wirtualnej centrali telefonicznej oferowanej w tzw. chmurze obliczeniowej. Pozwala ona na łatwe zarządzanie siecią telekomunikacyjną w firmie za pośrednictwem przeglądarki WWW. – To rozwiązanie zostało bardzo dobrze przyjęte zwłaszcza przez małe firmy. Jego obsługa nie wymaga żadnych umiejętności technicznych a jednocześnie zapewnia dostęp do tych samych usług, z których na co dzień korzystają duże firmy: powiadomień głosowych, przekierowań połączeń czy infolinii. – tłumaczy Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl.

easyCALL.pl to jeden z największych operatorów telefonii IP w Polsce. Spółka działa na rynku od 2005 r., z jej usług korzysta obecnie kilkaset podmiotów komercyjnych, m.in. Wydawnictwo Naukowe PWN, BZ WBK, GG oraz jednostki administracji publicznej. easyCALL.pl oferuje usługi dla Call i Contact Center, świadczy także usługi resellerskie dla firm nieposiadających własnej infrastruktury (m.in. w zakresie dostępu do Internetu, MVNO, IPTV oraz telefonii IP) oraz usługi dla operatorów. Do grona klientów korzystających z hurtowej obsługi połączeń telefonicznych należą m.in. GTS, Netia, TK Telekom i MNI Telecom.

źródło: easyCALL.pl

News Webixa: Tworzy oprogramowanie, które napędza Twój biznes

W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie technologii, kluczowe staje się posiadanie niezawodnego oprogramowania, które jest dokładnie dopasowane do indywidualnych potrzeb biznesowych. Webixa, innowacyjny Software House z Poznania, specjalizuje się w tworzeniu aplikacji dedykowanych, webowych, mobilnych oraz nowoczesnych stron i sklepów internetowych. Nasz zespół ekspertów łączy pasję do technologii z głębokim zrozumieniem biznesu, aby dostarczać rozwiązania, które naprawdę robią różnicę. Poznaj nasze podejście do tworzenia oprogramowania, które pomaga firmom rozwijać się i osiągać wyznaczone cele. czytaj więcej

News Jak zabezpieczyć swoją firmę przed włamaniem?

Każdy posiadacz przedsiębiorstwa dąży do ochrony swojego biznesu przed intruzami. Niestety, pomyślnie działające firmy są ciągle eksponowane na włamania, których sprawcy są znawcami kwestii i potrafią działać w bardzo sprytny sposób. Wskazane jest jednak uczenie właścicieli przedsiębiorstw, którzy często nie są w stanie zapewnić właściwej ochrony dla swojego interesu. czytaj więcej

News Jak kupić obserwujących na Instagramie?

Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób komunikacji oraz wyrażania siebie. Obecnie platformy takie jak Instagram oferują znacznie więcej możliwości. Są narzędziem promującym różnego rodzaju działalności, a także sposobem na zwiększenie popularności. Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się też sposobem na zarabianie pieniędzy. Wiele influencerów zarabia naprawdę duże pieniądze, decydując się na reklamowanie konkretnych marek czy produktów. Samo posiadanie konta nie jest oczywiście prostą drogą do sukcesu. Osiągnięcie popularności na Instagramie wymaga dużej aktywności i pomysłu na siebie. Aby ułatwić sobie trudne początki, wiele osób - w tym celebrytów - decyduje się na zakupienie obserwatorów na Instagramie. Jak kupić followersów na Instagramie? czytaj więcej

News Realme - nowy gracz na polskim rynku

Smartfony Realme cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Tym samym rośnie też grupa osób zadających sobie pytanie, który z tych telefonów zasługuje w największym stopniu na zainteresowanie. Czas przyjrzeć się najpopularniejszym modelom i ocenić ich wady i zalety. czytaj więcej