Archiwalne

Ekspansja Multimedia Polska w segmencie klientów biznesowych

27.04.2010


Multimedia Polska planują przyspieszenie rozwoju w segmencie klientów biznesowych. W tym roku przychody z tej działalności przekroczą  50 mln zł, a w kolejnych latach będą rosły w tempie dwucyfrowym rocznie.

- Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększenia koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów – komentuje Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. – Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznym podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych. 

Multimedia Polska planują w 2010 r. wzrost przychodów z segmencie biznes na poziomie kilkunastu procent, do około 52 ml zł. W 2011 r. nastąpi dalsze przyspieszenie wzrostu, który może ulec nawet podwojeniu. Spółka zakłada, że w kolejnych latach tempo przyrostu przychodów będzie równie dynamiczne. 

- Obserwujemy znaczący potencjał klientów biznesowych. Często szukają oni ciekawych i alternatywnych ofert na rynku telekomunikacji. Znając ich oczekiwania, oraz efektywnie wykorzystując naszą infrastrukturę, wiedzę i doświadczenie, przy stosunkowo niewielkich nakładach, będziemy mogli znacząco zwiększyć bazę naszych klientów oraz przychody – komentuje Sergiusz Urbaniak, dyrektor Pionu Sprzedaży Usług i Obsługi Klientów.

Strategia rozwoju segmentu biznesowego na najbliższe lata zakłada m. in. zwiększenie skali działania, ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio oferowanych usług.

Oferta dla biznesu obejmuje usługi głosowe stacjonarne (świadczone na sieci własnej oraz w oparciu o usługi regulowane), mobilne (mobilFON – usługa telefonii mobilnej oparta na sieci bezprzewodowej WiFi), usługi internetowe stacjonarne z przepływnościami cennikowymi od 512 kb do 20 Mb/s z możliwością zwiększenia szybkości powyżej 100 MB/sek., usługi internetowe mobilne. W ofercie znajduje się również dzierżawa łączy cyfrowych oraz Multilinia Biznes, produkt stworzony specjalnie dla dużych firm obsługujących klientów masowych, stanowiący alternatywę dla usług infolinii 080x i AUS i jednocześnie będący znacznie tańszym rozwiązaniem. Od lipca wprowadzona zostanie usługa transmisji danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.

Na koniec 2009 r. Multimedia Polska miały 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym. Profil działalności klientów obejmuje organy administracji publicznej (m.in. Podkarpacki Urząd Wojewódzki), uczelnie i szkoły (m.in. Uniwersytet Mikołaja Kopernika), duży przemysł (m.in. Huta Stalowa Wola), przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe (m.in. Black Red White SA) oraz instytucje finansowe i banki (m.in. Eurobank). Multimedia dysponują obecnie przedstawicielstwami handlowymi w 18 miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Ponadto obsługa klientów biznesowych realizowana jest przez menadżerów ds. kluczowych klientów, którzy odpowiadają za 25% sprzedaży w segmencie.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej