Archiwalne

Elektroniczny obraz faktury, teraz także dla Klientów Netii

12.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia wprowadziła kolejne udogodnienie dla swoich Klientów – jest to elektroniczny obraz faktury w serwisie Netia On-line.

Jak informuje Netia, elektroniczny podgląd obrazu faktury to wiele korzyści:

  • zastępuje wersję papierową faktury – przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego
  • obraz faktury można samodzielnie wydrukować na domowej drukarce
  • na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość o wygenerowaniu nowej faktury.

Dostęp do elektronicznego podglądu obrazu faktury nie wymaga żadnych dodatkowych formalności, poza odznaczeniem określonego pola w serwisie Netia On-line – już następnego dnia można weryfikować swoje płatności i rozliczenia.

źródło: Netia

News Ile kosztuje laptop gamingowy i jaki model wybrać?

Szukasz laptopa gamingowego, który pociągnie wszystkie najnowsze tytuły? Zastanawiasz się, ile kosztuje laptop gamingowy spełniający te oczekiwania? W tym artykule rozwiewamy wątpliwości i przyglądamy się propozycjom dopasowanym do kieszeni większości użytkowników!

1. Laptopy gamingowe – jakie powinny mieć podzespoły?
2. Nvidia GeForce RTX czy AMD Radeon™ RX?
3. Jaka rozdzielczość ekranu i odświeżanie w laptopie gamingowym?
4. Ile kosztuje laptop gamingowy?

Jedziemy z wyjaśnieniem wszystkich ww. pytań! czytaj więcej

News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream

Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.

Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami

W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej