Archiwalne

Elektroniczny obraz faktury, teraz także dla Klientów Netii

12.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia wprowadziła kolejne udogodnienie dla swoich Klientów – jest to elektroniczny obraz faktury w serwisie Netia On-line.

Jak informuje Netia, elektroniczny podgląd obrazu faktury to wiele korzyści:

  • zastępuje wersję papierową faktury – przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego
  • obraz faktury można samodzielnie wydrukować na domowej drukarce
  • na podany adres e-mail wysyłana jest wiadomość o wygenerowaniu nowej faktury.

Dostęp do elektronicznego podglądu obrazu faktury nie wymaga żadnych dodatkowych formalności, poza odznaczeniem określonego pola w serwisie Netia On-line – już następnego dnia można weryfikować swoje płatności i rozliczenia.

źródło: Netia

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Ile kosztuje laptop gamingowy i jaki model wybrać?

Szukasz laptopa gamingowego, który pociągnie wszystkie najnowsze tytuły? Zastanawiasz się, ile kosztuje laptop gamingowy spełniający te oczekiwania? W tym artykule rozwiewamy wątpliwości i przyglądamy się propozycjom dopasowanym do kieszeni większości użytkowników!

1. Laptopy gamingowe – jakie powinny mieć podzespoły?
2. Nvidia GeForce RTX czy AMD Radeon™ RX?
3. Jaka rozdzielczość ekranu i odświeżanie w laptopie gamingowym?
4. Ile kosztuje laptop gamingowy?

Jedziemy z wyjaśnieniem wszystkich ww. pytań! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej