Archiwalne

emporiaELEGANCE zdobywa złotą nagrodę iF Gold Award 2011

04.03.2011

Na targach CeBIT telefon komórkowy emporiaELEGANCE został wyróżniony prestiżową nagrodą iF Gold Award. Ta międzynarodowa nagroda jest przyznawana za jakość wzornictwa, innowacyjność, funkcjonalność, ergonomię i inne cechy produktu.

Nagrodzony telefon marki emporia jest prosty, lecz elegancki i łączy w sobie intuicyjną obsługę z wyglądem dostosowanym do gustów różnych pokoleń. Podczas targów CeBIT zainteresowani goście mogą przetestować emporiaELEGANCE w tak zwanym „kąciku empatii”. Znajdują się w nim różne narzędzia prezentujące zmiany, jakim podlegają ludzkie zmysły z wiekiem. Można się tu przekonać, jak pogorszenie wzroku, słuchu i czucia wpływa na korzystanie z urządzeń technicznych i codziennych przedmiotów. Kącik empatii stanowi element specjalnej wystawy uniwersalnego wzornictwa (Universal Design) w hali 19, na stoisku C32.

Łatwe w obsłudze produkty firmy emporia Telecom nieustannie zyskują światowy rozgłos. Po zeszłorocznej nagrodzie iF za wzornictwo produktu tegoroczna iF Gold Award stanowi kolejny etap sukcesów emporiaELEGANCE — atrakcyjnie zaprojektowanego telefonu, który został opracowany z myślą o potrzebach osób starszych. O upragnioną nagrodę współzawodniczyło łącznie 1121 uczestników z 43 krajów, prezentujących 2756 produktów. Nagroda iF już od 56 lat stanowi symbol doskonałego wzornictwa i gwarancję wyjątkowej jakości produktów. Nagrodzone produkty są drobiazgowo badane i wybierane na podstawie szeroko zakrojonej ankiety. Wyboru dokonuje jury gromadzące czołówkę międzynarodowych projektantów.

„Dzisiaj zyskaliśmy kolejny dowód na to, że nasze produkty należą do międzynarodowej elity, a nasze podejście uznają niezależni eksperci” — powiedziała zachwycona Karin Schaumberger, główna dyrektor ds. marketingu firmy emporia Telecom. Zgadza się z nią projektant produktu, Marcus Anlauff: „Spośród ponad 2000 zgłoszonych produktów emporiaELEGANCE trafiła do pierwszej pięćdziesiątki. To wspaniałe wyróżnienie dla naszego wzornictwa, które łączy pokolenia”.

Specjaliści i klienci przyznają firmie emporia nagrodę Universal Design Award 2011
Niedawno telefon emporiaELEGANCE otrzymał nagrody za wzornictwo „Universal Design Award 2011” i „Universal Design Consumer Favourite 2011”. Trofea te w szczególny sposób podkreślają zalety rozwiązań dla kilku pokoleń. Zdobywcy nagrody „Universal Design” muszą spełnić takie kryteria, jak szeroka użyteczność, uniwersalność, łatwa i intuicyjna obsługa oraz niezawodność. Wszystkie zgłoszenia są oceniane dwukrotnie: międzynarodowe jury złożone ze specjalistów przyznaje nagrodę Universal Design Award, a w ramach przekrojowej ankiety na reprezentatywnej próbie zdobywca nagrody Universal Design Consumer Favourite jest wybierany przez 100 konsumentów.

emporiaELEGANCE: imponujący przykład wzornictwa najwyższej jakości
Ten telefon komórkowy wyróżnia się puryzmem wzornictwa i inteligentną koncepcją obsługi. Ze względu na swój wygląd emporiaELEGANCE jest modelem atrakcyjnym dla niemal wszystkich grup wiekowych, choć jego funkcje opracowano przede wszystkim z myślą o osobach starszych. Dzięki indywidualnie regulowanej głośności słuchawki oraz głośników działających z aparatami słuchowymi emporiaELEGANCE oferuje doskonałą jakość dźwięku. Wysokokontrastowy wyświetlacz i duże przyciski z wyraźnymi punktami nacisku również ułatwiają obsługę i korzystanie z telefonu.

Nagrody te potwierdzają to, że emporia Telecom rozumie potrzeby swoich użytkowników. Oprócz dwóch nagród iF telefon emporiaELEGANCE uzyskał już także nagrodę za wzornictwo Badenii-Wirtembergii (Focus Open 2010) i zrobił wrażenie na największym na świecie konkursie technicznym, zdobywając Plus X Award 2010 w kategoriach „Wzornictwo” i „Wygodna obsługa”. W Polsce również doceniono ten telefon. W lutym emporiaELEGANCE otrzymała Wirtualny Telefon w kategorii „Telefon roku 2010 – przyjazny”.

źródło: emporia Telecom