Era po raz trzeci z rzędu uzyskała tytuł najcenniejszej polskiej marki w sektorze telekomunikacji. W kolejnej edycji rankingu dziennika Rzeczpospolita, marka ta zdystansowała pozostałe firmy z tej branży. Tak Tak i Heyah uplasowały się również przed markami pre-paid pozostałych operatorów.
„Prymat Ery potwierdzają zarówno badania przeprowadzone przez SMG/KRC na potrzeby naszego rankingu, jak i – wcześniej w tym roku – przez PBS, na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Przyczyn, dla których moc marki jest największa, należy upatrywać w konsekwencji, z jaką jej świadomość jest budowana wśród konsumentów” – pisze dziennik Rzeczpospolita w podsumowaniu rankingu.
„Tytuł najcenniejszej marki telekomunikacyjnej dla Ery to wielki zaszczyt, ale także zobowiązanie na przyszłość. To potwierdzenie naszej silnej pozycji, ale równocześnie wyzwanie, by z każdym rokiem coraz skuteczniej konkurować z innymi graczami na rynku i by stale dostarczać klientom najwyższej jakości usług.” – powiedział Prezes Klaus Hartmann po uroczystości wręczenia nagród.
Ceremonia odbyła się w siedzibie dziennika „Rzeczpospolita”. Prowadzony przez nią ranking uwzględnia nie tylko dane finansowe, ale bierze pod uwagę także prestiż poszczególnych marek wśród konsumentów. Oznacza to, że o miejscu decyduje nie tylko finansowa wartość marki, ale także jej pozytywny wizerunek w oczach konsumentów.
źródło: Era