Archiwalne

Era mail: e-mail jak SMS tylko w telefonach sieci Era

23.01.2008

Polska Telefonia Cyfrowa uruchomiła Era mail - usługę mobilnego dostępu do poczty elektronicznej. Dzięki temu rozwiązaniu, Era jako pierwsza sieć komórkowa w Polsce udostępniła szerokiej rzeszy klientów możliwość wysyłania i automatycznego otrzymywania wiadomości e-mail bezpośrednio z i na telefon komórkowy.

Era mail działa na zasadzie rozwiązań tzw. push. Usługa umożliwia dostęp do poczty elektronicznej on-line za pomocą telefonu komórkowego. Klienci mogą dzięki temu, bez używania komputera stacjonarnego czy laptopa, korzystać z e-maili. Rozwiązanie to umożliwia także edytowanie otrzymanych wiadomości, również załączników, w zależności od funkcji dostępnych w telefonie. Era mail to usługa skierowana do abonentów prywatnych, jak i firm.

PTC proponuje rozwiązanie w dwóch wersjach: Era mail – bez możliwości odbierania załączników oraz Era mail pro – z ich pełną obsługą, w zależności od funkcji dostępnych w danym modelu telefonu. Cena usługi Era mail to 9,90 zł brutto miesięcznie, a Era mail pro 19,00 zł netto (23,18 zł brutto) miesięcznie. W ramach opłaty abonamentowej klienci otrzymują odpowiednio 5 lub 50 MB na transmisję danych w ramach usługi Era mail. Dodatkowo pakiety danych rozliczane są z dokładnością do 1KB, co pozwala na ich efektywne wykorzystanie.

Korzystanie z usługi Era mail jest możliwe po zainstalowaniu w telefonie specjalnej, dedykowanej aplikacji. Abonenci sieci Era mogą aktywować usługę wysyłając SMS o treści ,,MAIL” na bezpłatny numer 80444. Klient aktywujący usługę po raz pierwszy ma możliwość skorzystania z oferty „Spróbuj za darmo”, gdzie przez 30 dni nie ponosi opłaty za jej użytkowanie. Nowi klienci mogą rozpocząć korzystanie z Era mail od momentu podpisania umowy.

Usługa Era mail jest obecnie dostępna dla kilkudziesięciu modeli terminali, w tym dla większości nowych telefonów Nokii, Sony Ericsson i MDA.

Program działa w tzw. ,,tle”: korzystając z Era mail można jednocześnie wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne, jak również wysyłać i odbierać SMSy.

źródło: Era

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej