Sieć Era zwyciężyła w badaniu European Trusted Brands 2008, organizowanym corocznie przez miesięcznik Reader’s Digest, w kategorii „Operator Telefonii Komórkowej” w Polsce. Czytelnicy i konsumenci uznali Erę za „Markę Najbardziej Godną Zaufania 2008”.
European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie, organizowane we wszystkich 16 edycjach magazynu. Celem badania jest wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem społecznym w swojej kategorii i w danym kraju. Czytelnicy biorą pod uwagę cztery kryteria: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i znajomość potrzeb klienta. Oddając największą spontaniczną liczbę głosów na markę Era, uznali oni, że spełnia ona najbardziej powyższe kryteria. Tym samym Era zdeklasowała na polskim rynku ubiegłorocznego laureata, globalną markę komórkową.
Złota statuetka to dowód zaufania, a tym samym uznanie wiarygodności świadczonych usług.
"Największe znaczenie ma fakt, że tytuł ten przyznali marce Era czytelnicy i klienci, ponieważ satysfakcja i zaufanie klientów są dla nas wartościami nadrzędnymi” - powiedział Klaus Hartmann, Prezes Zarządu PTC, operatora sieci Era. „Wynik ten pokazuje, że firma świadczy usługi na najwyższym poziomie oraz, że oferta Ery jest przejrzysta i rzetelna.” – dodał Prezes Hartmann.
Era jest marką, która chce być szczególnie kojarzona z ułatwianiem kontaktów i relacji międzyludzkich. Jako pierwszy operator w kraju wprowadziła wiele nowoczesnych rozwiązań, takich jak: bezprzewodowy dostęp do Internetu, usługa Era mail, czyli pierwsza mobilna poczta w telefonie na szeroką skalę, oraz HSDPA 7,2 – czyli szerokopasmowa transmisja danych.
źródło: Era