Polska Telefonia Cyfrowa jako jedyny operator komórkowy w Polsce posiada sieć punktów, które są przeznaczone specjalnie do obsługi firm. Poza placówką w Wrocławiu do dyspozycji klientów są również centra w Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Krakowie.
W Centrum Obsługi Klientów Biznesowych klienci szybko i sprawnie załatwią wszystkie sprawy związane z usługami i produktami Ery Biznes, a doradca biznesowy zaproponuje ofertę dostosowaną do ich potrzeb.
Na spotkanie z doradcą można umówić się wypełniając formularz dostępny na stronie www.era.pl/biznes, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc pod specjalny numer przypisany do wybranego Centrum. Każdorazowo pracownicy punktu skontaktują się z klientem i uzgodnią z nim najdogodniejszy termin spotkania. Na miejscu będzie on miał możliwość przetestowania wybranych usług Ery Biznes, zapoznania się z aktualną ofertą oraz najnowszymi modelami telefonów.
Każde Centrum Obsługi Klientów Biznesowych oferuje bezpłatny parking dla swoich klientów.
Centrum Obsługi Klientów Biznesowych we Wrocławiu:
ul. Piłsudskiego 49-51
50-032 Wrocław
telefon: +48 (71) 725 46 00
mail: cokb_wroclaw@era.pl
źródło: Era
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej