Pierwsze egzemplarze długo wyczekiwanego tableta Samsung Galaxy Tab dotarły już do salonów i sklepów sieci Era. Klienci będą mogli kupić urządzenie od 2 listopada br.
Samsung Galaxy Tab będzie oferowany klientom biznesowym, m.in., wraz z dwoma taryfami blueconnect przeznaczonymi do transmisji danych. W zależności od wybranego abonamentu klient będzie mógł kupić urządzenie w cenie już od 1zł netto.
Cena tableta netto:
Cena tableta netto: | |||
Wysokość abonamentu netto: | Zmiana prędkości po: | Umowa na 24 miesiące: | Umowa na 30 miesięcy: |
89 zł | 4 GB | 799 zł | 299 zł |
129 zł | 15 GB | 399 zł | 1 zł |
W ramach abonamentów klienci otrzymają limit transferu danych 4 GB lub 15 GB. Dodatkowo abonenci sieci Era mogą korzystać za darmo, po za limitem transmisji danych, z punktów dostępowych Hotspot znajdujących się na terenie całego kraju, m.in., w restauracjach, kawiarniach, na stacjach kolejowych itd. Szczegółowa mapa punktów dostępowych dostępna jest na stronie http://www.mapa.era.pl/.
Urządzenie dostępne będzie także w taryfach Nowa Firma oraz Pakiet dla Biznesu, a od 4 listopada również w ofercie dla klientów indywidualnych.
Samsung Galaxy Tab to tablet o wymiarach 190,1x120,45x11,98mm i wadze 380g. Wyposażony jest w ekran o przekątnej 7 cali ułatwiające komfortowe korzystanie z możliwości, jakie daje szybka transmisja danych w technologii HSUPA 5.76Mbps lub za pośrednictwem WiFi. Sercem tabletu jest procesor ARM Cortex-A8 (1.0GHZ). Urządzenie dostępne w sieci Era oddaje do dyspozycji użytkownika 16 GB wbudowanej pamięci, a dzięki kartom MicroSD można ją zwiększyć o maksymalnie 32 GB. Galaxy Tab działa pod systemem Android Froyo 2.0.
Rozpoczęcie sprzedaży nowego urządzenia wsparte zostanie kampanią reklamową. Informacje o Samsungu Galaxy Tab w ofercie Ery pojawią się w opiniotwórczych dziennikach i magazynach, prasie tematycznej, a także na wielkoformatowych reklamach zewnętrznych.
W punktach sprzedaży dostępne będą ulotki informacje nt. urządzenia. W wybranych salonach przygotowane zostaną także tzw. standy, przy których klienci będą mogli bliżej zapoznać się z tabletem.
źródło: Era