Archiwalne

Era: Specjalne zaproszenia na spotkanie z Katy Perry

21.09.2010


Już tylko dwa tygodnie zostały do pierwszego w Polsce koncertu Katy Perry. Artystka, na specjalne zaproszenie sieci Era, zagra dla swoich fanów 5 października br. w warszawskim klubie Stodoła.

Era przygotowała dla wszystkich miłośników talentu tej amerykańskiej gwiazdy specjalny konkurs, w którym do wygrania będą - oprócz zaproszeń na koncert - także wyjątkowe zaproszenia na spotkanie Meet&Greet z artystką. W ramach spotkania z Katy Perry fani będą mogli porozmawiać ze swoją idolką oraz uwiecznić tę chwilę pamiątkowym zdjęciem. Konkurs dostępny jest od dziś na stronach serwisów Ery, tj. na muzycznym portalu Era Music Garden http://www.eramusicgarden.pl/, www.facebook.com/Era oraz http://www.twojaera.pl/.

Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się na jeden z wyżej wymienionych portali lub w przypadku portalu Facebook dołączyć do grona fanów profilu Ery oraz w oryginalny sposób przekonać do tego, że bilet należy się właśnie tej osobie. Dodatkowo użytkownicy serwisu Facebook mogą nakręcić film lub zgłosić ciekawą fotkę.

Wśród wszystkich zgłoszonych propozycji jury będzie nagradzało uczestników konkursu biletami na koncert, zaproszeniami na spotkanie z artystką oraz najnowszą płytą Katy Perry pt. „Teenage Dream”, w tym płytami z autografem samej artystki.

Szczegóły i regulamin konkursu dostępny jest na http://www.eramusicgarden.pl/, www.facebook.com/Era oraz na http://www.twojaera.pl/.

Bilety w ogólnopolskiej sprzedaży zapewnia Live Nation Polska http://www.livenation.pl/.

źródło: Era

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News E-commerce za granicą - poznaj tłumaczenia online!

Zaletą prowadzenia sklepu online jest możliwość docierania z ofertą do osób z całego kraju, a nawet z całego świata. Warunkiem jest jednak przygotowanie odpowiednich wersji językowych serwisu. Decydując się na rozwój biznesu, warto zdecydować się na profesjonalne tłumaczenia dla e-commerce. czytaj więcej

News Amplituner - 3 powody, dla których warto go mieć

Prawdziwi melomani i kinomaniacy nie tylko inwestują w dobrej jakości sprzęt do odtwarzania dźwięku i obrazu, ale również w dodatkowe urządzenia, dzięki którym odbiór doznań jest przyjemniejszy i intensywniejszy niż dotychczas. Jednym z takich urządzeń jest amplituner. Sprawdź, dlaczego warto go mieć!

1. Amplitunery kina domowego - wzmocnienie obrazu i dźwięku
2. Amplituner a wzmacniacz - co sprawdzi się lepiej?
3. Amplitunery stereo - dobra jakość dźwięku za rozsądną kwotę czytaj więcej