Sieć Era przygotowała dla klientów nową usługę z nawigacją GPS – NaviExpert ERA Premium Edition.
Aplikacja NaviExpert ERA Premium Edition jest bezpłatna dla klientów sieci Era, a opcje nawigacji GPS udostępniane są po wykupieniu odnawialnej subskrypcji 30 dniowej w cenie 9 złotych. W jej ramach użytkownik otrzymuje dostęp do wszystkich standardowych funkcji nawigacji oraz informacji drogowych aktualizowanych online. Dzięki temu możliwe jest omijanie najbardziej zakorkowanych odcinków dróg oraz otrzymywanie aktualnych ostrzeżeń o fotoradarach oraz miejscach częstych kontroli drogowych. Nawigacja prowadzi optymalną trasą do celu z pominięciem remontów i innych utrudnień drogowych. Dla klientów, którzy chcą wypróbować funkcje nowej nawigacji przed zakupem została przygotowana darmowa licencja na 7 dni.
Program NaviExpert ERA Premium Edition oferuje klientom Ery następujące funkcje:
- nawigację GPS z precyzyjnymi komunikatami graficznymi i głosowymi oraz prognozowanie czasu dojazdu,
- dwa tryby pracy: samochodowy i pieszy, wraz z widokiem mapy 3D lub 2D,
- szybkie wytyczanie trasy z bieżącej lokalizacji do wybranego celu (również z punktami pośrednimi, POI, wyborem typu trasy, wyborem odcinków płatnych itp.) oraz automatyczne jej przeliczanie, po opuszczeniu wyznaczonej trasy,
- ponad 300 tys. POI (hotele, apteki, bankomaty, sklepy, restauracje, kina i wiele innych) oraz dodawanie ulubionych punktów,
- automatyczne przełączanie trybu pracy z dziennego na nocny,
- możliwość śledzenia położenia na mapie bez nawigacji,
- określanie położenia bez użycia GPS (na bazie sieci komórkowej).
Aplikację można pobrać po wysłaniu bezpłatnego SMSa o treści „NE” na numer 8008. Program do wytyczenia oraz aktualizowania informacji o sytuacji na drodze wykorzystuje transmisję danych GPRS. Statystycznie miesięcznie jest to od 1 MB do około 10 MB przy intensywnym użytkowaniu aplikacji.
Pozostałe informacje o aplikacji oraz lista modeli telefonów z nią współpracujących znajduje się na stronie http://www.naviexpert.pl/era/.
źródło: Era
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej