Ericsson będzie świadczyć usługi w zakresie stacjonarnego dostępu szerokopasmowego wszystkim trzem chińskim operatorom
Ericsson podpisał z trzema chińskimi operatorami telekomunikacyjnymi umowy dotyczące usług stacjonarnego dostępu szerokopasmowego. Miliony użytkowników — na początku w dziewięciu chińskich prowincjach — będą mogły oglądać telewizję wysokiej rozdzielczości i korzystać z szybkich łączy szerokopasmowych oraz wysokiej jakości usług głosowych.
China Mobile, China Unicom i China Telecom modernizują swoje sieci, wykorzystując najnowsze dostępne technologie, by świadczyć wysokiej jakości usługi głosowe, szybkiego szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telewizji interaktywnej wysokiej rozdzielczości abonentom w prowincjach Anhui, Guangdong, Hebei, Heilongjiang, Hubei, Liaoning, Szantung, Szanghaj i Syczuan.
W ramach tych projektów firma Ericsson wdroży dla wszystkich trzech operatorów sieci FTTH, wykorzystując najnowszą szerokopasmową technologię światłowodową (GPON — gigabitową pasywną sieć optyczną) oraz swoje opatentowane rozwiązanie polegające na instalacji światłowodów przy użyciu sprężonego powietrza. Będzie też świadczyć specjalistyczne usługi w zakresie rozwoju kompetencji, projektowania i optymalizacji sieci, pomocy technicznej oraz doradztwa.
„Wszyscy trzej chińscy operatorzy telekomunikacyjni instalują w całym kraju sieci światłowodowe, by świadczyć wysokiej jakości usługi wymagające przesyłu znacznych ilości danych. To bardzo pozytywny objaw” — powiedział prezes Ericsson Greater China Mats H. Olsson. „Pierwsze wdrożenia w Chinach i pozytywne opinie z całego świata kolejny raz dowodzą, że opłacalne rozwiązania światłowodowe stają się najważniejszą technologią wykorzystywaną w telekomunikacji stacjonarnej”.
Firma Ericsson jest czołowym dostawcą systemów GPON na całym świecie. Jest też od lat jednym z najaktywniejszych uczestników licznych branżowych organizacji standaryzacyjnych, między innymi Full Service Access Network (FSAN) i Broadband Forum. Plan oraz standardy branżowe opracowane z inicjatywy FSAN zapewniają pełną zgodność operacyjną rozwiązania GPON firmy Ericsson z infrastrukturą urządzeń dystrybucyjnych OLT i terminali abonenckich ONT.
źródło: Ericsson
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?
Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej