Archiwalne

Ericsson dostarczy system Data Packet Control firmie Polkomtel

16.05.2008

Ericsson zawarł z firmą Polkomtel, operatorem sieci Plus, umowę na dostawę, instalację i integrację systemu Data Packet Control System (DPCS). Wdrożenie tego rozwiązania umożliwi efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów.

Ericsson wprowadzi system Data Packet Control System na obszarze całego kraju w ramach projektu monitorowania jakości usług oferowanych w sieci Plus przez Centrum Nadzoru Usług (Service Operation Center) oraz wdroży dedykowany moduł systemu dla Departamentu Obsługi Klienta.
W ramach umowy Ericsson będzie także świadczył usługi wspomagania technicznego dotyczące zarówno oprogramowania jak i platformy sprzętowej. System DPCS działa w oparciu o oprogramowanie Vantage Service Check (VSC) firmy Compuware.

Dynamiczny wzrost liczby użytkowników mobilnego Internetu w sieci Polkomtel wymaga ciągłej dbałości o najwyższą jakość dostarczanej usługi. Rozwiązanie DPCS firmy Ericsson umożliwia efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów. Równocześnie ułatwi Departamentowi Obsługi Klienta bieżącą obsługę abonentów korzystających z dostępu do mobilnego internetu w ramach usługi iPlus.

"Podpisanie przez Polkomtel SA kolejnej umowy z firmą Ericsson w obszarze integracji systemów potwierdza uznanie wysokich umiejętności zawodowych naszych inżynierów. Cieszę się, że możemy uczestniczyć w projekcie z zakresu monitorowania usług, mającym bezpośredni wpływ na niezawodność i jakość usługi iPlus u tak wymagającego klienta, jakim jest Polkomtel SA - wiodącej firmy w obszarze mobilnego dostępu do Internetu w Polsce" - powiedział Lars E. Svensson, prezes firmy Ericsson w Polsce.

źródło: Ericsson

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Zapewnij bezpieczeństwo swojego systemu - testy penetracyjne

Coraz bardziej postępująca cyfryzacja sprawia, że prowadząc biznes wszelkie wrażliwe dane, informacje o firmie, czy szczegółowe plany zarządzania przedsiębiorstwem przechowujesz na służbowych komputerach i specjalnie przygotowanych serwerach. Czy jednak takie działanie jest w stu procentach bezpieczne? Nigdy nie masz gwarancji, że i nie trafisz na profesjonalistów, którzy będą chcieli dokonać włam i wykraść istotne dane lub przechwycić firmowe fundusze. Istnieje jednak sposób by maksymalnie zabezpieczyć swoje działania i mieć bieżącą kontrolę nad wszelkimi podejmowanymi działaniami.

- Zabezpieczenie stron, aplikacji i serwerów - testy penetracyjne
- Kiedy warto przeprowadzić testy penetracyjne? czytaj więcej

News Program do elektronicznego obiegu dokumentów. Jakie ma zalety?

Dobry program do elektronicznego obiegu dokumentów jest rozwiązaniem, na które coraz częściej decydują się firmy z różnych branż. Systemy takie, jak Navigator firmy Archman, dokonują rewolucji w zarządzaniu ważnymi dla przedsiębiorstwa treściami. Wygoda, oszczędność miejsca i odciążenie pracowników są tylko niektórymi z ich zalet. Co taki system może zaoferować Twojej firmie? czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News Łatwo kupuj holenderskie i niemieckie wirtualne numery telefonów

Belfabriek to holenderska firma specjalizująca się w zakresie wirtualnych numerów telefonicznych. Do tej pory połączyła ponad 6000 numerów telefonów służbowych. Obszar jej działalności obejmuje 26 państw. Od początku dla własnego kontaktu z klientem używa takich nazw numerów jak: jak 0800-CALLFACTORY, 0800-ADMINISTRACJA i 0800-FAXMACHINE. Obecnie z usług Belfabriek mogą korzystać także polskie firmy. czytaj więcej