Ericsson zawarł z firmą Polkomtel, operatorem sieci Plus, umowę na dostawę, instalację i integrację systemu Data Packet Control System (DPCS). Wdrożenie tego rozwiązania umożliwi efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów.
Ericsson wprowadzi system Data Packet Control System na obszarze całego kraju w ramach projektu monitorowania jakości usług oferowanych w sieci Plus przez Centrum Nadzoru Usług (Service Operation Center) oraz wdroży dedykowany moduł systemu dla Departamentu Obsługi Klienta.
W ramach umowy Ericsson będzie także świadczył usługi wspomagania technicznego dotyczące zarówno oprogramowania jak i platformy sprzętowej. System DPCS działa w oparciu o oprogramowanie Vantage Service Check (VSC) firmy Compuware.
Dynamiczny wzrost liczby użytkowników mobilnego Internetu w sieci Polkomtel wymaga ciągłej dbałości o najwyższą jakość dostarczanej usługi. Rozwiązanie DPCS firmy Ericsson umożliwia efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów. Równocześnie ułatwi Departamentowi Obsługi Klienta bieżącą obsługę abonentów korzystających z dostępu do mobilnego internetu w ramach usługi iPlus.
"Podpisanie przez Polkomtel SA kolejnej umowy z firmą Ericsson w obszarze integracji systemów potwierdza uznanie wysokich umiejętności zawodowych naszych inżynierów. Cieszę się, że możemy uczestniczyć w projekcie z zakresu monitorowania usług, mającym bezpośredni wpływ na niezawodność i jakość usługi iPlus u tak wymagającego klienta, jakim jest Polkomtel SA - wiodącej firmy w obszarze mobilnego dostępu do Internetu w Polsce" - powiedział Lars E. Svensson, prezes firmy Ericsson w Polsce.
źródło: Ericsson
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?
Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej