Archiwalne

Ericsson i SAP ogłaszają rozwiązanie w dziedzinie zarządzania mobilnością dla firm

18.09.2014

Ericsson ogłosił współpracę z SAP SE mającą na celu dostarczanie chmurowych rozwiązań sieciowych, które zapewniają użytkownikom bezpieczny dostęp do aplikacji i treści biznesowych na urządzeniach mobilnych. Na rosnącym rynku zarządzania mobilnością dla firm (EMM - Enterprise Mobility Management), który według szacunków osiągnie 2,1 miliarda dolarów do roku 2016 (Radicati Group), to wspólne przedsięwzięcie pomoże przedsiębiorstwom ze wszystkich branż lepiej zarządzać i zapewnić odpowiednią wydajność organizacji i pracowników. Ericsson będzie oferował SAP® Mobile Secure, pakiet rozwiązań chmurowych połączonych z ofertą usług zarządzanych IT, powiększając tym samym swoją ofertę usług dostępnych dla ponad 400 operatorów sieci mobilnych.

Oferta łączy możliwości i prostotę SAP Mobile Secure ze stabilnością i skalowalnością oferowaną przez usługi Ericssona zarządzane IT oraz jego możliwościami dostarczania usług użytkownikom. Ericsson zarządza sieciami na całym świecie obsługującymi 60 milionów użytkowników oraz zarządza usługami dla sieci obsługujących kolejny 1 miliard użytkowników.

Dzięki tej ofercie, przedsiębiorstwo dowolnej wielkości może w ciągu kilku minut ulepszyć swoją strategię mobilną za pomocą kompleksowego rozwiązania EMM, które pozwala promować, publikować i konfigurować aplikacje dla wszystkich uczestników - zarówno na urządzeniach zarządzanych jak i niezarządzanych. Gdy pracownicy, partnerzy biznesowi i klienci korzystają z tych aplikacji, komponenty zintegrowanego zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM), zarządzania aplikacjami mobilnymi (MAM) i ochrony aplikacji mobilnych zapewniają ochronę danych i cenne analizy, które umożliwiają przedsiębiorstwom stałą optymalizację strategii mobilnych.

„Dzięki ogromnemu doświadczeniu w obszarze bezpieczeństwa usług mobilnych, SAP jest znany z elastyczności ofert dostosowanych do konkretnego przedsięwzięcia - powiedział Per Borgklint, starszy wiceprezes i dyrektor działu Rozwiązań Wspomagających Jednostki Organizacyjne w firmie Ericsson. - To rozwiązanie koncentruje się na wydajności mobilnych pracowników i umożliwi szybkie wdrażanie modelu oprogramowania jako usługę. Stosując ten model możemy obsługiwać zarówno małe przedsiębiorstwa, które nie zawsze posiadają dużą wiedzę na temat bezpieczeństwa IT oraz spółki z rankingu Fortune 100, które mają większe wymagania i wymagają bardziej indywidualnego podejścia”.

“Gdy operatorzy sieci mobilnych (MNO) zmagają się ze zmieniającymi się wymaganiami firm w zakresie rozwiązań mobilnych, planowane rozwiązanie EMM od Ericssona i SAP umożliwi im szybsze sprostanie tym wymaganiom przy minimalnych kosztach infrastruktury - powiedział Rick Costanzo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny SAP Mobile Solutions. - Gdy zapotrzebowanie na łączność mobilną rośnie, kontrolowanie kosztów sieci i poszukiwanie innowacji będą kluczowymi czynnikami decydującymi o sukcesie operatorów sieci mobilnych. Dzięki wieloletniej współpracy firmy Ericsson z każdym ważniejszym operatorem telekomunikacyjnym na świecie oraz potwierdzonym kompetencjom SAP w dziedzinie kompleksowych i skalowanych rozwiązań bezpieczeństwa chmurowych sieci mobilnych, to przedsięwzięcie otwiera przed MNO nowe możliwości usług, nowe strumienie dochodowe i możliwość zacieśniania relacji z ich klientami”.

Porozumienie między Ericssonem i SAP zaowocowało rozwiązaniem, które odpowiada na potrzeby współczesnych przedsiębiorstw, które coraz intensywniej korzystają z rozwiązań mobilnych. Co więcej, ma ona na celu udoskonalenie kompleksowych ofert i pozyskanie nowych źródeł dochodu od obecnych klientów.

źródło: Ericsson


News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Jak wykorzystać Custom GPT for Business?

Chcesz w swojej firmie wprowadzić niestandardowy custom GPT for business? Rozwiązanie w dziedzinie sztucznej inteligencji mogą przyczynić się do efektywniejszego realizowania procesów w przedsiębiorstwie. Zerknij poniżej!

1. Czym jest custom GPT for business?
2. Gdzie wykorzystać niestandardowego GPT?
3. Wypróbuj opcję tworzenia własnych niestandardowych chatbotów AI!

Dowiedz się, jak firmy takie jak możesz stworzyć i wdrożyć te zaawansowane technologie, aby napędzać innowacje i rozwój. czytaj więcej

News Na czym polega konfekcja druków reklamowych?

Konfekcjonowanie to pojęcie, które ma szerokie zastosowanie nie tylko w różnych sektorach produkcyjnych oraz w logistyce i magazynowaniu, ale także w dziedzinie marketingu i reklamy. Przed dotarciem do miejsc docelowych, materiały marketingowe muszą być odpowiednio przygotowane. Proces ten obejmuje takie elementy jak ulotki, broszury, katalogi oraz foldery, które często są pakowane w folię, a następnie w większe opakowania zbiorcze. Często materiały te są również zestawiane razem z innymi elementami, takimi jak listy, bony, próbki kosmetyków czy inne gadżety promocyjne. czytaj więcej

News Tworzenie stron internetowych Gorzów Wielkopolski - Profesjonalne projektowanie na miarę potrzeb

W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, profesjonalna strona internetowa jest kluczową wizytówką każdej firmy. W Gorzowie Wielkopolskim konkurencja w przestrzeni online stale rośnie, co wymusza na firmach potrzebę wyróżnienia się i zaprezentowania swoich usług w jak najlepszym świetle. Wiele lokalnych biznesów decyduje się na profesjonalne tworzenie stron internetowych, zwracając uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal techniczny i wizualny, aby przyciągnąć nowych klientów i zbudować swoją markę w internecie. czytaj więcej