Archiwalne

Ericsson i TeliaSonera - personalizacja reklam wysyłanych użytkownikom telefonów komórkowych w Szwecji

02.06.2009

Ericsson i operator telekomunikacyjny TeliaSonera podpisali umowę o wprowadzeniu nowego rozwiązania, dzięki któremu reklamy wysyłane szwedzkim użytkownikom telefonów komórkowych będzie można dostosowywać do indywidualnych potrzeb i zainteresowań klientów.

Firmy zawarły umowę dotyczącą pierwszego na rynku systemu, który umożliwia personalizację reklam publikowanych za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej. Personal Pod Advertising jest obecnie na etapie wdrażania i zostanie udostępniony w wersji komercyjnej jeszcze w 2009 r.

Reklamy wysyłane do telefonów komórkowych są coraz popularniejsze wśród firm, które chcą dotrzeć do ściśle określonych grup klientów. Dzięki usłudze Personal Pod Advertising firmy Ericsson przedsiębiorstwa, które realizują programy lojalnościowe, mogą zaproponować klientom reklamy dostosowane do ich potrzeb i upodobań.

Usługa ta, wchodząca w skład rozwiązania Ericsson Mobile TV, umożliwia wysyłanie reklam w postaci podcastów nocą, przy małym ruchu w sieciach. Przynosi ona znaczne korzyści zarówno operatorom osiągającym dochody z wysyłanych reklam, jak i reklamodawcom, którzy mogą śledzić zachowania różnych grup klientów i dostosowywać się do ich potrzeb.

W serwisie internetowym reklamodawcy klient może, poprzez wybór odpowiednich opcji, utworzyć osobisty profil odzwierciedlający obszary swoich zainteresowań. Następnie będzie otrzymywał przez telefon komórkowy aktualne informacje o wybranych przez siebie produktach w postaci reklam tekstowych, głosowych lub wideo. Może również udostępniać te informacje krewnym i znajomym na koszt reklamodawcy.

Mikael Bäckström, prezes firmy Ericsson na region skandynawski i bałtycki, powiedział: „Personal Pod Advertising jest doskonałym przykładem potwierdzającym doświadczenie firmy Ericsson w tworzeniu nowatorskich rozwiązań multimedialnych, które ułatwiają budowę nowych modeli biznesowych i pomagają operatorom w zwiększeniu przychodów”.

Erik Hallberg, wiceprezes i szef działu usług mobilnych (Mobility Services) firmy TeliaSonera, mówi: „Dzięki partnerskiej współpracy z firmą Ericsson możemy wejść na nowy segment rynku i zaoferować przedsiębiorstwom handlu detalicznego narzędzie umożliwiające wysyłanie reklam, które klienci sami sobie zamówili, zawierających informacje dostosowane do indywidualnych potrzeb i upodobań odbiorców”. Nowa usługa została z powodzeniem wdrożona i przetestowana w szwedzkim przedsiębiorstwie medialnym.

źródło: Ericsson

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej

News Realme - nowy gracz na polskim rynku

Smartfony Realme cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Tym samym rośnie też grupa osób zadających sobie pytanie, który z tych telefonów zasługuje w największym stopniu na zainteresowanie. Czas przyjrzeć się najpopularniejszym modelom i ocenić ich wady i zalety. czytaj więcej

News Jak szyfrować swoje połączenie z internetem i dbać o prywatność? Odpowiedź: VPN!

Bezpieczeństwo jest jedną z najbardziej cenionych wartości. Niezależnie od tego, na jakim polu życia się poruszamy, zależy nam na tym, aby nasi bliscy, nasz majątek i nasze dane, były jak najlepiej chronione. Czy podczas inwestowania w różnego rodzaju zabezpieczenia swojego domu lub mieszkania bierzesz pod uwagę bezpieczeństwo Twoich danych internetowych? Jeżeli zależy Ci na tym, aby nigdy nie wpadły one w niepowołane ręce, powinieneś zainteresować się siecią VPN. Czym jest i jak powinno się jej używać? czytaj więcej