Ericsson ogłasza wzmocnienie globalnych możliwości w obszarze Managed Services, zaadresowanych głównie do operatorów stacjonarnych. Global Service Delivery Center w Polsce (GSDC) umocni firmę Ericsson jako lidera tym segmencie.
Ericsson Global Service Delivery Center (GSDC) w Polsce operuje w Warszawie i Katowicach. Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw. Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.
GSDC w Polsce specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.
115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników. W ostatnim czasie Ericsson otworzył również centra GSDC w Pakistanie, Rumunii oraz Libanie.
Fredrik Strand, Vice President and General Manager Service Delivery & Operations powiedział: "Ericsson ma bogate, piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami operatorów. Operatorom stacjonarnym, wśród których wzrasta zainteresowanie naszymi usługami, możemy zaoferować wiedzę i współpracę. Przykłady takiej współpracy znaleźć można także poza branżą telekomunikacyjną, np. w branży elektrycznej lub transportowej."
Jari Lukkonen, Szef Global Service Delivery Center w Polsce dodaje, że: „Pracownicy GSDC w Polsce to wysoko wykwalifikowani inżynierowie. Celem ich pracy jest zapewnienie wsparcia naszym klientom, bazując na wiedzy wyniesionej z branży telekomunikacyjnej. Polscy inżynierowie dzięki świetnemu wykształceniu, pracowitości oraz kreatywności przeszli krótszy cykl szkoleniowy w Szwecji przygotowujący do pracy w GSDC niż pierwotnie zakładaliśmy."
źródło: Ericsson
Ericsson Birgitta Finnander szefową centrum badawczo - rozwojowego firmy Ericsson w Polsce
Birgitta Finnander objęła stanowisko szefowej R&D Center w Polsce i na Ukrainie. Od 15 czerwca zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szczerkowskiego. Nowa szefowa polskiego R&D Center związana jest z firmą Ericsson od 1990 roku. czytaj więcejEricsson Ericsson: Ponad milion nowych abonentów Internetu Mobilnego dziennie
- Opublikowana dzisiaj najnowsza edycja Ericsson Mobility Report przewiduje, że do roku 2022 liczba nowych abonentów usług mobilnej sieci szerokopasmowej wzrośnie o 2,6 miliarda - średnio ponad milion dziennie- W roku 2018 dominującą technologią będzie LTE (znana również jako 4G), co czyni ją najszybciej rozwijającą się technologią mobilną w historii
- W okresie od końca I kw. 2016 r. do końca I kw. 2017 r. łączny ruch w sieciach komórkowych wzrósł o 70 procent czytaj więcej
Ericsson Ericsson przedstawia wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2017 roku
Ericsson przedstawił wyniki finansowe za I kwartał 2017. czytaj więcejEricsson Birgitta Finnander szefową centrum badawczo - rozwojowego firmy Ericsson w Polsce
Birgitta Finnander objęła stanowisko szefowej R&D Center w Polsce i na Ukrainie. Od 15 czerwca zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szczerkowskiego. Nowa szefowa polskiego R&D Center związana jest z firmą Ericsson od 1990 roku. czytaj więcejEricsson Ericsson: Ponad milion nowych abonentów Internetu Mobilnego dziennie
- Opublikowana dzisiaj najnowsza edycja Ericsson Mobility Report przewiduje, że do roku 2022 liczba nowych abonentów usług mobilnej sieci szerokopasmowej wzrośnie o 2,6 miliarda - średnio ponad milion dziennie- W roku 2018 dominującą technologią będzie LTE (znana również jako 4G), co czyni ją najszybciej rozwijającą się technologią mobilną w historii
- W okresie od końca I kw. 2016 r. do końca I kw. 2017 r. łączny ruch w sieciach komórkowych wzrósł o 70 procent czytaj więcej