Ericsson przedstawił dziś kompleksowe usługi zarządzania mediami oparte na chmurze, najnowszy dodatek do oferty usług dla nadawców i mediów. Usługi, które zadebiutowały podczas konwencji IBC 2014, przeznaczone są do zarządzania bezpiecznym umieszczaniem, archiwizacją i przetwarzaniem mediów w publicznej i prywatnej chmurze.
Usługi te przyniosą nadawcom nowe korzyści oferując nieporównane bezpieczeństwo, wybór, elastyczność i wydajność oraz eliminując znaczne koszty początkowe często związane ze sprzętem i infrastrukturą.
Ericsson podczas konwencji IBC (Hala 1, D61) zaprezentował swoje usługi, w tym bezpieczne archiwum chmurowe oraz bezpieczną chmurową bramę sieciową, która umożliwia ich dostarczanie. Bezpieczne archiwum chmurowe to rozbudowane archiwum oparte na chmurze z dostępem online, które umożliwia obniżenie kosztów oraz zapewnia trwałe przechowywanie danych w chmurze publicznej i skuteczną ochronę treści. Bezpieczna chmurowa brama sieciowa to narzędzie oparte na chmurze, umożliwiające bezpieczne i szybkie umieszczanie i autoryzację plików. Wybrane funkcjonalności to:
- Brama otrzymywania plików: mechanizmy stosowane do wysyłania plików do obróbki, obejmuje łączność, narzędzia przyspieszania łącza i kodowanie treści
- Weryfikacja: usługi weryfikacji otrzymywanej treści pod kątem zgodności z oczekiwaniami i określonymi standardami
- Transformacja: usługi, które przygotowują treści dla wielu platform i terytoriów
- Dostawa: usługi pakowania i dostarczania treści wideo do odbiorców końcowych
Thorsten Sauer, dyrektor działu Broadcast and Media Services w firmie Ericsson, mówi: „Korzystając z naszych kompleksowych usług, nadawcy będą mogli zarządzać mediami za pomocą funkcji umieszczonych w chmurze. Będziemy w stanie szybko skalować zastosowania do potrzeb naszych klientów i pomagać im zwiększyć wydajność usług oferowanych w modelu abonamentowym i na kartę. Te usługi są kluczowym elementem naszej przyszłej strategii dostaw. Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom pomocy w utrzymaniu się na prowadzeniu mimo rosnącej konkurencji”.
Firma Ericsson wierzy, że w miarę upływu czasu coraz więcej klientów odkryje wygodę dostępu do treści na żądanie. Ta zmiana w zachowaniach widzów znacznie skomplikuje zarządzanie mediami, ponieważ treści będą musiały być tworzone i dostarczane do wielu różnych platform i powiązanych usług w krótkim czasie. Ericsson stworzył ustandaryzowane usługi, które pomogą nadawcom i właścicielom baz treści zmierzyć się z tymi wyzwaniami.
Wprowadzenie tych usług rozszerza znaczne inwestycje strategiczne firmy Ericsson w branżę telewizyjną i mediów, wzmacniając jej ofertę adresowaną do nadawców. Wspiera również ogólną transformację w kierunku bardziej skalowalnych i elastycznych modeli biznesowych, opartych na oprogramowaniu i usługach dla łączących się branż mediów, przesyłu danych i telekomunikacji.
źródło: Ericsson
News Efektywne Zarządzanie Infrastrukturą IT: Kluczowe Wyzwania i Rozwiązania
Zarządzanie infrastrukturą IT to jeden z najważniejszych elementów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Dynamiczny rozwój technologii oraz rosnące wymagania rynku wymuszają na firmach ciągłe dostosowywanie się do nowych realiów. W artykule omówimy, jakie wyzwania stoją przed działami IT oraz jakie rozwiązania mogą przyczynić się do ich efektywnego przezwyciężenia. czytaj więcejNews Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej
Wiadomości firmowe Pięć wskazówek, jak zaplanować udaną migrację systemu operacyjnego
Ze względu na liczne zależności aplikacji, każdy projekt migracji danych stawia wiele wyzwań. Choć każdy z nich jest wyjątkowy, istnieje ryzyko nakładania się. W takiej sytuacji niezbędne jest zidentyfikowanie powiązań aplikacji i punktów integracji, a także stworzenie spójnego przepływu pracy w celu pomniejszenia ich. Warte podkreślenia jest to, że nie chodzi o same aplikacje. Równie istotne jest posiadanie solidnego, realistycznego planu migracji danych. czytaj więcejNews Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT