Archiwalne

Ericsson przenosi zarządzanie usługami medialnymi do chmury

19.09.2014

Ericsson przedstawił dziś kompleksowe usługi zarządzania mediami oparte na chmurze, najnowszy dodatek do oferty usług dla nadawców i mediów. Usługi, które zadebiutowały podczas konwencji IBC 2014, przeznaczone są do zarządzania bezpiecznym umieszczaniem, archiwizacją i przetwarzaniem mediów w publicznej i prywatnej chmurze.

Usługi te przyniosą nadawcom nowe korzyści oferując nieporównane bezpieczeństwo, wybór, elastyczność i wydajność oraz eliminując znaczne koszty początkowe często związane ze sprzętem i infrastrukturą.

Ericsson podczas konwencji IBC (Hala 1, D61) zaprezentował swoje usługi, w tym bezpieczne archiwum chmurowe oraz bezpieczną chmurową bramę sieciową, która umożliwia ich dostarczanie. Bezpieczne archiwum chmurowe to rozbudowane archiwum oparte na chmurze z dostępem online, które umożliwia obniżenie kosztów oraz zapewnia trwałe przechowywanie danych w chmurze publicznej i skuteczną ochronę treści. Bezpieczna chmurowa brama sieciowa to narzędzie oparte na chmurze, umożliwiające bezpieczne i szybkie umieszczanie i autoryzację plików. Wybrane funkcjonalności to:

  • Brama otrzymywania plików: mechanizmy stosowane do wysyłania plików do obróbki, obejmuje łączność, narzędzia przyspieszania łącza i kodowanie treści
  • Weryfikacja: usługi weryfikacji otrzymywanej treści pod kątem zgodności z oczekiwaniami i określonymi standardami
  • Transformacja: usługi, które przygotowują treści dla wielu platform i terytoriów
  • Dostawa: usługi pakowania i dostarczania treści wideo do odbiorców końcowych

Thorsten Sauer, dyrektor działu Broadcast and Media Services w firmie Ericsson, mówi: „Korzystając z naszych kompleksowych usług, nadawcy będą mogli zarządzać mediami za pomocą funkcji umieszczonych w chmurze. Będziemy w stanie szybko skalować zastosowania do potrzeb naszych klientów i pomagać im zwiększyć wydajność usług oferowanych w modelu abonamentowym i na kartę. Te usługi są kluczowym elementem naszej przyszłej strategii dostaw. Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom pomocy w utrzymaniu się na prowadzeniu mimo rosnącej konkurencji”.

Firma Ericsson wierzy, że w miarę upływu czasu coraz więcej klientów odkryje wygodę dostępu do treści na żądanie. Ta zmiana w zachowaniach widzów znacznie skomplikuje zarządzanie mediami, ponieważ treści będą musiały być tworzone i dostarczane do wielu różnych platform i powiązanych usług w krótkim czasie. Ericsson stworzył ustandaryzowane usługi, które pomogą nadawcom i właścicielom baz treści zmierzyć się z tymi wyzwaniami.

Wprowadzenie tych usług rozszerza znaczne inwestycje strategiczne firmy Ericsson w branżę telewizyjną i mediów, wzmacniając jej ofertę adresowaną do nadawców. Wspiera również ogólną transformację w kierunku bardziej skalowalnych i elastycznych modeli biznesowych, opartych na oprogramowaniu i usługach dla łączących się branż mediów, przesyłu danych i telekomunikacji.

źródło: Ericsson

News Dlaczego warto wprowadzić zarządzanie usługami mobilnymi w firmie?

Czasy, gdy pracownicy korzystali tylko i wyłącznie z komputerów stacjonarnych, dawno już minęły. Dziś używają do pracy także smartfonów, laptopów czy podpiętych do sieci elementów Internetu Rzeczy (IoT). Zadaniem firm jest odpowiednie zarządzanie tym sprzętem i zapewnienie mu bezpieczeństwa. Do tego służy system MDM. czytaj więcej

Ericsson Ericsson: Ponad milion nowych abonentów Internetu Mobilnego dziennie

- Opublikowana dzisiaj najnowsza edycja Ericsson Mobility Report przewiduje, że do roku 2022 liczba nowych abonentów usług mobilnej sieci szerokopasmowej wzrośnie o 2,6 miliarda - średnio ponad milion dziennie
- W roku 2018 dominującą technologią będzie LTE (znana również jako 4G), co czyni ją najszybciej rozwijającą się technologią mobilną w historii
- W okresie od końca I kw. 2016 r. do końca I kw. 2017 r. łączny ruch w sieciach komórkowych wzrósł o 70 procent czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej