Archiwalne

Ericsson Response niesie pomoc ofiarom kataklizmów

21.05.2009

Ericsson prowadzi globalny program wolontariatu pod nazwą Ericsson Response.

Od 2000 roku rozsiani po całym świecie pracownicy firmy niosą pomoc regionom dotkniętym katastrofami dostarczając rozwiązań telekomunikacyjnych, które ułatwiają prowadzenie akcji ratowniczej. Ericsson Response współpracuje Organizacją Narodów Zjednoczonych (ONZ) oraz Międzynarodowym Ruchem Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.

Ericsson używa swojej technologii, zasobów i rozwiązań, aby wspierać ludzi, którzy znaleźli się w potrzebie. Ericsson Response uczestniczy w akcjach ratunkowych prowadzonych przez organizacje międzynarodowe, na terenach dotkniętych kataklizmami.

Ericsson Response skupia około 200 pracowników firmy, legitymujących się różnymi umiętnościami oraz doświadczeniem zawodowym. Przed wzięciem udziału w misji uczestnicy akcji przechodzą intensywne szkolenia obejmujące m.in ćwiczenia symulacje w szybkim wdrażaniu systemu łączności alarmowej w ramach sieci GSM, WIDER oraz innych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Ericsson reaguje na prośby o wsparcie wysyłane przez ONZ oraz Międzynarodowy Ruch Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca kierując w miarę możliwości ludzi i sprzęt w rejon zdarzenia. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi od 2 godzin do 1 tygodnia. W nagłych przypadkach Ericsson organizuje wsparcie poprzez lokalne oddziały firmy.

W praktyce działania wolontariuszy z inicjatywy Ericsson Response polegają na zdiagnozowaniu skali uszkodzeń, wskazaniu jakie zasoby należy wykorzystać, a następnie instalacji sprzętu telekomunikacyjnego, który ułatwia prowadzenie akcji ratunkowej.

W 2008 roku wolontatiusze z Ericsson Response wspierali m.in. działalność programu Save the Children w Sudanie oraz Światowy Program Żywnościowy w Dubaiu. Ponadto Ericsson Response zapewnił łączność dla akcji ratunkowej po powodzi w Panamie oraz huraganie w Birmie.

W trakcie 125 letniej historii firmy, Ericsson był zaangażowany w wiele wyzwań związanych z niesiem pomocy ofiarom zdarzeń. Firma zapewniła łączność mobilną dla obozu uchodźców podczas wojny w Kosowie, odbudowywała infrastrukturę telekomunikacyjną zniszczoną przez trzęsienie ziemi w Turcji i dostarczyła namioty dla poszkodowanych w tej katastrofie. Ericsson zapewnił również telefony ofiarom powodzi w Wietnamie.

Wolontariusze z firmy Ericsson nie biorą udziału w usuwaniu skutków katastrof spowodowanych działaniami wojennymi lub sił pokojowych.

źródło: Ericsson

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej