Archiwalne

Ericsson ułatwia użytkownikom zarządzanie własnym abonamentem

12.08.2014

Aktywacja szybszego połączenia internetowego tylko na czas meczu piłkarskiego, zakup dodatkowych pakietów danych, informacje o stanie rachunku na żywo, analiza obecnego sposobu korzystania z usług i propozycja optymalizacji doboru planu taryfowego, a nawet możliwość zgłaszania problemów operatorom – to wszystko znajduje się w nowej platformie oferowanej przez firmę Ericsson.

Multiscreen Self-Service, nowe rozwiązanie firmy Ericsson, umożliwia, na niespotykanym dotąd poziomie, zarządzanie supskrypcjami prepaid i postpaid przez użytkowników końcowych. Rozwiązanie to uelastycznia obsługę własnych abonamentów przez klientów indywidualnych i firmy.

Multiscreen Self-Service firmy Ericsson to platforma samoobsługowa dostosowywana do oferty i identyfikacji wizualnej operatorów. Dostęp do niej możliwy jest poprzez dowolne urządzenie – od telefonów typu feature phone, poprzez smartfony i tablety, aż po komputery PC (interfejs graficzny dopasowywany jest do możliwości wykorzystywanego przez abonenta urządzenia końcowego).

Multiscreen Self-Service oddaje kontrolę nad abonamentem w ręce użytkowników. Klienci mogą za jej pomocą wybrać najatrakcyjniejsze dla siebie promocje z oferty operatora. Self-Service umożliwia zakup dodatkowych usług u operatorów, odnawianie, zmianę i rezygnację z pakietów.

W samej aplikacji mogą również zgłaszać problemy techniczne, a w przypadku uzasadnionej reklamacji operator ma możliwość udzielenia klientowi rekompensaty – np. poprzez darmową aktywację pakietu danych na określony czas.

– Dla klientów, możliwość korzystania z portalu samoobsługowego, to przede wszystkim łatwość w dostępie do nowych usług, kontrola nad wydatkami i personalizacja subskrypcji. Jest to bardzo istotne zarówno na rynkach usług prepaid, jaki i postpaid, gdzie wielu użytkowników niechętnie wypróbowuje nowe usługi w obawie przed astronomicznie wysokimi opłatami. Multiscreen Self-Service jest zintegrowany z mobilnym portfelem oraz umożliwia zarządzanie subskrypcjami pracowników w firmie – powiedział Marek Krysztofiec, dyrektor ds. rozwiązań biznesowych z firmy Ericsson.

Dla operatorów, Self-Service to poprawa Customer Experience w kontakcie z marką, odciążenie działów wsparcia i salonów sprzedaży oraz zwiększenie sprzedaży poprzez ułatwienie klientom zakupów dodatkowych usług i pakietów. Rozwiązanie firmy Ericsson daje możliwość natychmiastowego wprowadzania spersonalizowanych promocji na usługi i pakiety, ale również oferowania darmowych okresów próbnych.

Multicreen Self-Service zdobyło nagrodę Global Telecoms Business Innovation Award za innowację w zakresie obsługi konsumentów. Ericsson został doceniony za skuteczne wdrożenie rozwiązania w spółce Ooredoo Tunisia, będącej największym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji.

Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards są przyznawane dla innowacyjnych projektów w światowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usługodawców i współpracujących z nimi dostawców technologii.

źródło: Ericsson

Ericsson Birgitta Finnander szefową centrum badawczo - rozwojowego firmy Ericsson w Polsce

Birgitta Finnander objęła stanowisko szefowej R&D Center w Polsce i na Ukrainie. Od 15 czerwca zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szczerkowskiego. Nowa szefowa polskiego R&D Center związana jest z firmą Ericsson od 1990 roku. czytaj więcej

Ericsson Ericsson: Ponad milion nowych abonentów Internetu Mobilnego dziennie

- Opublikowana dzisiaj najnowsza edycja Ericsson Mobility Report przewiduje, że do roku 2022 liczba nowych abonentów usług mobilnej sieci szerokopasmowej wzrośnie o 2,6 miliarda - średnio ponad milion dziennie
- W roku 2018 dominującą technologią będzie LTE (znana również jako 4G), co czyni ją najszybciej rozwijającą się technologią mobilną w historii
- W okresie od końca I kw. 2016 r. do końca I kw. 2017 r. łączny ruch w sieciach komórkowych wzrósł o 70 procent czytaj więcej

Ericsson Ericsson przedstawia wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2017 roku

Ericsson przedstawił wyniki finansowe za I kwartał 2017. czytaj więcej

Ericsson Birgitta Finnander szefową centrum badawczo - rozwojowego firmy Ericsson w Polsce

Birgitta Finnander objęła stanowisko szefowej R&D Center w Polsce i na Ukrainie. Od 15 czerwca zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szczerkowskiego. Nowa szefowa polskiego R&D Center związana jest z firmą Ericsson od 1990 roku. czytaj więcej

Ericsson Ericsson: Ponad milion nowych abonentów Internetu Mobilnego dziennie

- Opublikowana dzisiaj najnowsza edycja Ericsson Mobility Report przewiduje, że do roku 2022 liczba nowych abonentów usług mobilnej sieci szerokopasmowej wzrośnie o 2,6 miliarda - średnio ponad milion dziennie
- W roku 2018 dominującą technologią będzie LTE (znana również jako 4G), co czyni ją najszybciej rozwijającą się technologią mobilną w historii
- W okresie od końca I kw. 2016 r. do końca I kw. 2017 r. łączny ruch w sieciach komórkowych wzrósł o 70 procent czytaj więcej

Ericsson Ericsson przedstawia wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2017 roku

Ericsson przedstawił wyniki finansowe za I kwartał 2017. czytaj więcej