Archiwalne

Ericsson uruchamia HSPA 2,6GHz

09.10.2007

Ericsson ogłosił dzisiaj uruchomienie infrastruktury i platform sprzętowych dla WCDMA/HSPA w częstotliwości 2,6GHz. Decyzja została zainspirowana silnym zainteresowaniem rynku. Wspiera ona rozwój mobilnej komunikacji szerokopasmowej.

Ericsson daje wsparcie dla swojej udanej rodziny platform urządzeń WCDMA/HSPA dla częstotliwości 2,6GHz. Dotyczy to również mobilnych modułów szerokopasmowych, które są stosowane w notebookach.

Nowe licencje na pasmo częstotliwości 2,6GHz są teraz dostępne w skali globalnej. Rozwiązanie HSPA firmy Ericsson dla częstotliwości 2,6GHz wspiera operatorów w zdobywaniu nowych rynków.

Rozpowszechnienie HSPA w częstotliwości 2,6GHz stymuluje także dotychczasowych operatorów do rozszerzenia oferty na usługi szerokopasmowe także dla nowych częstotliwości. Pozwala to operatorom na zrównoważenie istniejącej infrastruktury, zapewniając lepszą opłacalność i wspierając szerszy wachlarz urządzeń.

Ulf Ewaldsson, Wiceprezes firmy Ericsson, powiedział: „Uruchomienie produktów HSPA dla częstotliwości 2,6GHz wspiera dążenia firmy Ericsson do zapewnienia szerokopasmowych usług mobilnych bez względu na miejsce i czas".

„HSPA jest sprawdzoną technologią i stanowi wiodący standard. Jest on już rozpowszechniona w różnych częstotliwościach - 850, 1700, 1800, 1900 oraz 2100MHz. Wdrożenie HSPA w częstotliwości 900MHz wkrótce się rozpocznie”.

Aktualnie, HSPA jest dostępne w ponad 130 sieciach, działających na całym świecie. W ponad 50 sieciach trwają prace wdrożeniowe.

Komercyjne uruchomienie sieci i urządzeń HSPA dla użytkowników końcowych ze wsparciem HSPA w częstotliwości 2,6MHz jest przewidziane pod koniec roku 2008.

źródło: Ericsson

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej