Archiwalne

Ericsson wdrożył system zarządzania dostępem klientów do Internetu u operatora Petrotel

02.03.2009

Ericsson dostarczył i zintegrował u płockiego operatora Petrotel unikalne na świecie rozwiązanie oparte na routerach SmartEdge firmy Redback Networks oraz oprogramowaniu NetOp do zarządzania użytkownikami i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Rozwiązanie ma charakter kompleksowy, Ericsson przy wdrożeniu nie korzystał z produktów firm trzecich.

Wdrożenie rozwiązania umożliwi operatorowi Petrotel zarządzanie rozbudowanymi funkcjami dostępu do Internetu przy użyciu funkcji routera typu BRAS. Operator może kształtować funkcje dostępu do Internetu tworząc polityki zależnie od czasu dnia czy ilości pobranych danych przez abonentów. Istotną częścią rozwiązania jest oprogramowanie NetOp zawierające komponenty do samodzielnego tworzenia nowych usług przez operatora, takich jak np. umożliwianie dostępu do Internetu z niekonwencjonalną przepustowścią. Dzięki udostępnionemu oprogramowaniu API operator posiada również możliwość tworzenia dodatkowych aplikacji.

Użyta platforma sprzętowa jest łatwo skalowalna zarówna w stronę ilości użytkowników jak i przepustowości pozwalając łączyć się z prędkością od 2Mb/s do 10Gb/s. Jedną z zalet rozwiązania wdrożonego dla operatora Petrotel jest wielofunkcyjność, dzięki której routery Redback pracują zarówno w rozwiązaniach szkieletowych (np. peering BGP) jak i przy agregacji sieci typu Metro Ethernet.

„Rozwiązanie dostarczone i zintegrowane w sieci operatora Petrotel jest wyjątkowe ze względu na implementację automatycznego przełączania się serwerów zarządzania politykami klientów jak i serwerów Network Managment System (NMS) bez interwencji administratora. Cieszymy się, że jako partner Petrotelu możemy dostarczać nowoczesne rozwiązania pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej oraz rozwijanie i udoskonalanie oferty dla abonentów." - powiedział Krzysztof Burzyński, Wiceprezes firmy Ericsson w Polsce odpowiedzialny w regionie Europy Środkowej za rozwój sieci.

źródło: Ericsson

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej