Ericsson wdrożył system zarządzania dostępem klientów do Internetu u operatora Petrotel
Ericsson dostarczył i zintegrował u płockiego operatora Petrotel unikalne na świecie rozwiązanie oparte na routerach SmartEdge firmy Redback Networks oraz oprogramowaniu NetOp do zarządzania użytkownikami i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Rozwiązanie ma charakter kompleksowy, Ericsson przy wdrożeniu nie korzystał z produktów firm trzecich.
Wdrożenie rozwiązania umożliwi operatorowi Petrotel zarządzanie rozbudowanymi funkcjami dostępu do Internetu przy użyciu funkcji routera typu BRAS. Operator może kształtować funkcje dostępu do Internetu tworząc polityki zależnie od czasu dnia czy ilości pobranych danych przez abonentów. Istotną częścią rozwiązania jest oprogramowanie NetOp zawierające komponenty do samodzielnego tworzenia nowych usług przez operatora, takich jak np. umożliwianie dostępu do Internetu z niekonwencjonalną przepustowścią. Dzięki udostępnionemu oprogramowaniu API operator posiada również możliwość tworzenia dodatkowych aplikacji.
Użyta platforma sprzętowa jest łatwo skalowalna zarówna w stronę ilości użytkowników jak i przepustowości pozwalając łączyć się z prędkością od 2Mb/s do 10Gb/s. Jedną z zalet rozwiązania wdrożonego dla operatora Petrotel jest wielofunkcyjność, dzięki której routery Redback pracują zarówno w rozwiązaniach szkieletowych (np. peering BGP) jak i przy agregacji sieci typu Metro Ethernet.
„Rozwiązanie dostarczone i zintegrowane w sieci operatora Petrotel jest wyjątkowe ze względu na implementację automatycznego przełączania się serwerów zarządzania politykami klientów jak i serwerów Network Managment System (NMS) bez interwencji administratora. Cieszymy się, że jako partner Petrotelu możemy dostarczać nowoczesne rozwiązania pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej oraz rozwijanie i udoskonalanie oferty dla abonentów." - powiedział Krzysztof Burzyński, Wiceprezes firmy Ericsson w Polsce odpowiedzialny w regionie Europy Środkowej za rozwój sieci.
źródło: Ericsson
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej