Archiwalne

Ericsson wysoko w Indeksie Climate Disclosure Leadership

02.10.2007

Ericsson został uznany jako „Najlepszy w Klasie” za politykę względem zmian klimatycznych w raporcie opublikowanym przez Carbon Disclosure Project (CDP).

CDP jest koalicją ponad 315 światowych inwestorów posiadających łącznie ponad 41 bln dolarów kapitału. Ericsson jest jedynym dostawcą telekomunikacyjnym i szwedzkim przedsiębiorstwem wymienionym wśród liderów w zestawieniu.

Raport Carbon Disclosure Project jest przeglądem odpowiedzi udzielonych przez 500 największych korporacji rankingu Financial Times na temat stosunku firmy do zmian klimatycznych. Ericsson został umieszczony w Indeksie Climate Disclosure Leadership (CDLI), prestiżowej i honorowej liście globalnych korporacji podejmujących wyzwania związane z globalnym ociepleniem.

Elaine Weidman, Dyrektor ds. odpowiedzialności biznesowej w firmie Ericsson powiedziała: „Jako lider w świecie telekomunikacji, widzimy wielką szansę we wspieraniu redukcji emisji gazów cieplarnianych do atmosfery, poprzez wydajne używanie energii. Wprowadzamy zmiany w naszym przemyśle poprzez wykorzystywanie alternatywnych źródeł energii, budowanie ekologicznych stacji bazowych, wyposażanie wsi w baterie słoneczne oraz wykorzystując inne energooszczędne innowacje. Otrzymane wyróżnienie świadczy o tym, że nasze wysiłki na rzecz ochrony środowiska zostały docenione. Będziemy w dalszym ciągu stawiać na rozwiązania przyjazne dla środowiska”.

W 2006 roku Ericsson poprawił wydajność energetyczną swoich stacji bazowych 3G o 35%. Firma pracuje także nad poprawieniem parametrów dla pozostałych produktów. Ogólna wydajność energii produktów firmy Ericsson na koniec 2008 roku będzie wyższa o 80 procent w porównaniu z 2001.

Indeks Climate Disclosure Leadership obejmuje firmy, które uzyskały ponad 85 punktów w 100-punktowej skali ocen. Dalsze informacje na temat CDLI są dostępne pod adresem www.cdproject.net

Firmy umieszczone w zestawieniu CDMI zostały wyróżnione za efektywność rozwiązań wpływających na ograniczenie emisji ogólnej liczny gazów cieplarnianych.

Paul Dickinson, prezes CDP powiedział: “Ericcson ujawnił informacje wymagane przez inwestorów, aby poddać pod ocenę gotowość sprostania wyzwaniom, jakie niesie ze sobą globalne ocieplenie”.

źródło: Ericsson

News Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy

Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej

News Jakie zadanie ma spełniać firmowa strona internetowa

Strony internetowe są coraz bardziej doceniane przez przedsiębiorców, a inwestycje w dobrze pozycjonowane strony firmowe stale rosną. Strona to bardzo ważny element skutecznego biznesu i okazja do pozyskania nowych klientów, dlatego powinna być jak najlepiej przygotowana i pozycjonowana. czytaj więcej

Ericsson 5G dla Łodzi – współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy. czytaj więcej

Ericsson Ericsson wspiera budowę AGH Solar Boat - łodzi solarnej konstruowanej przez krakowskich studentów z Akademii Górniczo-Hutniczej

- Jednoosobowa łódź zasilana energią słoneczną w lipcu 2017 wystartuje na międzynarodowych zawodach łodzi solarnych w Monako
- Ericsson konsultuje oprogramowanie łodzi
czytaj więcej