Ericsson i holenderski operator mobilny KPN zawarli kontrakt na usługę mobilna reklama - mobile advertising. To pierwszy kontrakt firmy Ericsson w tym obszarze.
Na mocy umowy Ericsson dostarczy KPN innowacyjne i elastyczne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania i dostarczania spersonalizowanych reklam, które mogą być wyświetlane na ekranach telefonów komórkowych lub innych urządzeń.
Usługa pozwoli KPN dostarczać reklamy oparte na preferencjach konsumentów do indywidualnych użytkowników sieci poprzez strony w mobilnym Internecie oraz różne serwisy z wiadomościami. Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o preferencje każdego z użytkowników . Agencje reklamowe mogą tworzyć i utrzymywać kampanie reklamowe poprzez narzędzia do tworzenia raportów.
KPN wprowadzał już pilotażowe usługi mobile advertising z głównymi reklamodawcami i obecnie testuje je dalej. Firma jest zaangażowana w wykorzystywanie wiadomości opt-in (wiadomości z reklamami rozsyłane masowo do użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę) zgodnie z prawnymi regulacjami i poszukuje właściwych programów motywacyjnych. W maju 2008 roku KPN wprowadził komercyjnie pierwsze usługi typu mobile advertising.
Patrick Kuijsters, marketing direktor KPN Mobile powiedział, „KPN jest dumny z ogłoszenia strategicznego partnerstwa z firmą Ericsson. Platforma Ericsson odpowiada oczekiwaniom KPN w zakresie dodawania odpowiednich reklam od operatora mobilnego do użytkownika końcowego, w których mailing opt-in odgrywa decydującą rolę. Wizja KPN oznacza redukcję strat ogłoszeniodawców w zakresie wydatków na media i dostarczanie ofert odpowiadających żądaniom odbiorców. Ericsson jest cennym partnerem w realizowaniu tej wizji i chce pomóc KPN kształtować ten rozwijający się rynek."
Mobile advertising jest rozwijającym się medium, które wspiera nowe modele biznesowe z obiecującymi prognozami na sukces. Urządzenia mobilne, jako najbardziej personalne medium, oferuje możliwości dla tych nowych modeli biznesowych."
Nils de Baar, prezydent firmy Ericsson w Holandii powiedział, „Utrzymywanie serwisów jest rosnącym segmentem w firmie i jesteśmy zadowoleni, że możemy współpracować w wyszukiwaniu nowych możliwości działania w środowisku multimedialnym. Podkreśla to naszą siłę jako lidera usług telekomunikacyjnych i nasze zaangażowanie w walkę o pozycję lidera w obszarze multimediów."
Utrzymywanie serwisów jest częścią port folio firmy Ericsson i jest to oferowany przez firmę model biznesowy, który pozwala klientom prosto, efektywnie kosztowo i szybko wdrożyć i uruchomić usługi podczas gdy Ericsson bierze odpowiedzialność z integrację systemów i codzienne zarządzanie kompleksowych usług.
źródło: Ericsson
News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?
Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?
Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmianami w preferencjach zakupowych konsumentów, e-commerce stało się nieodłączną częścią dzisiejszego świata biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie swoich działalności do sieci lub rozpoczyna swoją przygodę ze sprzedażą online. W tym konkurencyjnym środowisku skuteczna reklama staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego sklepu internetowego, tak więc nasuwa się pytanie: „Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?”, na które odpowiemy w tym artykule. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S22 - który model wybrać?
Niewątpliwie „wyścig smartfonowy” trwa na dobre i każdy producent pokazuje coraz to nowsze wersje swoich produktów. Dotyczy to również smartfonów Samsung, a w tym konkretnym przypadku flagowców z serii S. W lutym br na polskim rynku miały swoją premierę trzy smartfony z serii S22:- Samsung Galaxy S22,
- Samsung Galaxy S22+,
- Samsung Galaxy S22 Ultra.
Są one kontynuacją dobrze przyjętej przez odbiorców linii Galaxy S. Jednak który z nich wybrać? Podpowiadamy i pokazujemy różnice. czytaj więcej