Archiwalne

Ericsson z pierwszym kontraktem na utrzymywanie serwisów mobile advertising

15.09.2008

Ericsson i holenderski operator mobilny KPN zawarli kontrakt na usługę mobilna reklama - mobile advertising. To pierwszy kontrakt firmy Ericsson w tym obszarze.

Na mocy umowy Ericsson dostarczy KPN innowacyjne i elastyczne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania i dostarczania spersonalizowanych reklam, które mogą być wyświetlane na ekranach telefonów komórkowych lub innych urządzeń.

Usługa pozwoli KPN dostarczać reklamy oparte na preferencjach konsumentów do indywidualnych użytkowników sieci poprzez strony w mobilnym Internecie oraz różne serwisy z wiadomościami. Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o preferencje każdego z użytkowników . Agencje reklamowe mogą tworzyć i utrzymywać kampanie reklamowe poprzez narzędzia do tworzenia raportów.

KPN wprowadzał już pilotażowe usługi mobile advertising z głównymi reklamodawcami i obecnie testuje je dalej. Firma jest zaangażowana w wykorzystywanie wiadomości opt-in (wiadomości z reklamami rozsyłane masowo do użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę) zgodnie z prawnymi regulacjami i poszukuje właściwych programów motywacyjnych. W maju 2008 roku KPN wprowadził komercyjnie pierwsze usługi typu mobile advertising.

Patrick Kuijsters, marketing direktor KPN Mobile powiedział, „KPN jest dumny z ogłoszenia strategicznego partnerstwa z firmą Ericsson. Platforma Ericsson odpowiada oczekiwaniom KPN w zakresie dodawania odpowiednich reklam od operatora mobilnego do użytkownika końcowego, w których mailing opt-in odgrywa decydującą rolę. Wizja KPN oznacza redukcję strat ogłoszeniodawców w zakresie wydatków na media i dostarczanie ofert odpowiadających żądaniom odbiorców. Ericsson jest cennym partnerem w realizowaniu tej wizji i chce pomóc KPN kształtować ten rozwijający się rynek."
Mobile advertising jest rozwijającym się medium, które wspiera nowe modele biznesowe z obiecującymi prognozami na sukces. Urządzenia mobilne, jako najbardziej personalne medium, oferuje możliwości dla tych nowych modeli biznesowych."

Nils de Baar, prezydent firmy Ericsson w Holandii powiedział, „Utrzymywanie serwisów jest rosnącym segmentem w firmie i jesteśmy zadowoleni, że możemy współpracować w wyszukiwaniu nowych możliwości działania w środowisku multimedialnym. Podkreśla to naszą siłę jako lidera usług telekomunikacyjnych i nasze zaangażowanie w walkę o pozycję lidera w obszarze multimediów."

Utrzymywanie serwisów jest częścią port folio firmy Ericsson i jest to oferowany przez firmę model biznesowy, który pozwala klientom prosto, efektywnie kosztowo i szybko wdrożyć i uruchomić usługi podczas gdy Ericsson bierze odpowiedzialność z integrację systemów i codzienne zarządzanie kompleksowych usług.

źródło: Ericsson

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmianami w preferencjach zakupowych konsumentów, e-commerce stało się nieodłączną częścią dzisiejszego świata biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie swoich działalności do sieci lub rozpoczyna swoją przygodę ze sprzedażą online. W tym konkurencyjnym środowisku skuteczna reklama staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego sklepu internetowego, tak więc nasuwa się pytanie: „Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?”, na które odpowiemy w tym artykule. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S22 - który model wybrać?

Niewątpliwie „wyścig smartfonowy” trwa na dobre i każdy producent pokazuje coraz to nowsze wersje swoich produktów. Dotyczy to również smartfonów Samsung, a w tym konkretnym przypadku flagowców z serii S. W lutym br na polskim rynku miały swoją premierę trzy smartfony z serii S22:

- Samsung Galaxy S22,
- Samsung Galaxy S22+,
- Samsung Galaxy S22 Ultra.

Są one kontynuacją dobrze przyjętej przez odbiorców linii Galaxy S. Jednak który z nich wybrać? Podpowiadamy i pokazujemy różnice. czytaj więcej