Archiwalne

Ericsson zawiera umowę o świadczenie usług zarządzanych z firmą du ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich

04.11.2009

Ericsson i du, operator telekomunikacyjny ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, podpisali trzyletnią umowę o świadczenie usług Managed Services, która ułatwi temu operatorowi dalsze zwiększanie efektywności operacyjnej swojej ogólnokrajowej sieci GSM/WCDMA.

Umowa zapewnia operatorowi du długoterminowy model operacyjny, który ułatwi jej obniżenie kosztów oraz zaoferowanie abonentom nowych, atrakcyjnych usług. Gwarantuje ona również wydajność i jakość sieci du obejmującej produkty różnych dostawców.

„Naszym celem jest ciągłe rozwijanie sieci oraz jej optymalne wykorzystanie” – powiedział Hatem Bamatraf, wiceprezes du ds. rozwoju sieci. „Współpraca z firmą Ericsson jest ważnym krokiem w realizacji tego celu. Wykorzystując jej doświadczenie w zakresie usług zarządzanych, możemy zaoferować nowe usługi telekomunikacji mobilnej klientom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich”.

Valter D'Avino, wiceprezes i szef działu usług zarządzanych w firmie Ericsson, uważa, że transakcja świadczy o coraz większej popularności takich usług i potwierdza, że Ericsson jest liderem tego rynku.

„Usługi zarządzane stały się kluczem do sukcesu nie tylko dla operatorów na Bliskim Wschodzie, ale również szeroko rozumianej branży” – mówi D'Avino. „Gdy Ericsson zajmie się operacjami sieciowymi, du będzie mógł skupić się jeszcze bardziej na zapewnieniu klientom najnowszych usług mobilnych najwyższej jakości”.

źródło: Ericsson

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Na czym polega outsourcing?

Outsourcing oznacza wykorzystywanie źródeł zewnętrznych podczas organizacji pracy firmy. Jeżeli działalność rozrosła się na tyle, że zarządcy nie są w stanie poświęcić się w pełni wszystkim obowiązkom, skorzystanie z profesjonalnej firmy zewnętrznej może okazać się konieczne. Na czym to dokładnie polega? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu! Zapraszamy do lektury! czytaj więcej

News Obsługa informatyczna firmy – nie tylko serwis sprzętu

Każda firma wykorzystująca rozwiązania informatyczne powinna zadbać także o swoje bezpieczeństwo IT. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Linie Emirates prezentują swój pawilon na Expo 2020 w Dubaju poświęcony przyszłości lotnictwa komercyjnego

Wystawa Expo zbiega się z 50. rocznicą powstania Zjednoczonych Emiratów Arabskich – turyści mogą spodziewać się hucznych imprez na początku grudnia oraz na Sylwestra 2020/2021. czytaj więcej