Archiwalne

Ericsson został wybrany na dostawcę w programie Network Vision firmy Sprint

07.12.2010

Ericsson informuje, że został wybrany na głównego dostawcę sprzętu i usług do programu Network Vision, kolejnego etapu rozwoju sieci Sprint. Realizacja Network Vision rozpocznie się w 2011 r.

Sprint podaje, że łączny koszt przyrostowy programu Network Vision w okresie wdrażania ma wynieść od 4 do 5 mld USD.

Pięcioletnia umowa przewiduje budowę przez firmę Ericsson całej infrastruktury sieciowej w obszarze rynkowym Spring obejmującym około jednej trzeciej powierzchni kraju, głównie w regionach centralnych i południowo-wschodnich, z takimi miastami jak Atlanta, Miami, Houston, Kansas City i Dallas.

Ponadto, jako zarządca obejmującego cały kraj programu Network Advantage firmy Spring, Ericsson będzie także głównym integratorem odpowiedzialnym za pomyślne wprowadzenie i przeniesienie sprzętu wszystkich dostawców do ogólnokrajowej infrastruktury sieci Spring.

„Ericsson jest zaszczycony powierzeniem przez Sprint tak ważnej roli głównego dostawcy technologii i uważa to za swoje wielkie osiągnięcie” — powiedział Angel Ruiz, prezes Ericsson North America. „Cieszymy się, że dzięki współpracy z firmą Sprint będziemy mogli poprawić obsługę jej klientów przez wdrożenie programu Network Vision".

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu naszego programu usług zarządzanych Network Advantage realizowanego w partnerstwie z firmą Ericsson” — powiedział Steve Elfman, prezes działu operacji i sprzedaży kompleksowych rozwiązań sieciowych (Network Operations & Wholesale) w firmie Sprint. „Ericsson jest dla nas naturalnym partnerem w tym ważnym projekcie rozwoju sieci, który umożliwi nam świadczenie klientom usług mobilnych nowej generacji”.

W skład kompleksowego rozwiązania firmy Ericsson do programu Network Vision firmy Sprint wchodzą:

  • Wielopasmowa, obsługująca różne standardy radiowa sieć dostępowa oparta na stacjach bazowych RBS6000
  • Pełna sieć szkieletowa do przesyłania głosu i danych
  • Kompletne rozwiązanie do transmisji IP / mikrofalowej typu backhaul, oparte na radioliniach MINI-LINK i ruterach SmartEdge firmy Ericsson
  • Kompleksowe usługi „pod klucz” obejmujące projektowanie i optymalizację sieci, wdrażanie i integrację oraz szkolenie i wsparcie techniczne

Umowa ta rozszerza dotychczasową współpracę firm Ericsson i Sprint. W 2009 r. Ericsson zawarł z firmą Sprint siedmioletnią umowę dotyczącą pełnego zakresu ogólnokrajowych usług sieciowych, obejmującą jej sieci bezprzewodowe, stacjonarne oraz iDEN, o wartości od 4,5 do 5 mld USD. Ta przełomowa umowa była pierwszym kontraktem firmy Ericsson w dziedzinie usług zarządzanych w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Ericsson jest głównym dostawcą infrastruktury CDMA do sieci Sprint.

źródło: Ericsson

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej