Operator eTel Polska wprowadził na rynek nowy produkt eTel eKonferencje. W początkowym okresie sprzedaży nowej usługi klienci eTel mogą skorzystać z promocyjnej oferty i przeprowadzić swoją pierwszą telekonferencję za darmo. Każdy zainteresowany klient może też zapoznać się z usługą poprzez demo panelu pod adresem http://www.telekonferencje.etel.pl/
System eTel eKonferencje to nowoczesny system do przeprowadzania i zarządzania telekonferencją. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą łatwo i bezpiecznie przeprowadzić konferencje telefonicznie nawet przez kilkadziesiąt osób jednocześnie.
Nowy produkt eTel eKonferencje umożliwia każdemu uczestnikowi dostęp do telekonferencji poprzez prosty w obsłudze panel www, w którym Prowadzący telekonferencję samodzielnie zarządza przebiegiem konferencji podczas jej trwania. Ciekawymi i chętnie wykorzystywanymi funkcjami będą zapewne: książka adresowa, gdzie można umieszczać dane kontaktowe do uczestników często realizowanych telekonferencji, możliwość pobrania kontaktów ze swojej poczty elektronicznej, automatyczne zapraszanie uczestników telekonferencji, liczne raporty oraz obsługa w języku angielskim. Zaletą oferty jest również brak abonamentu.
„Najważniejszym elementem budującym wartość firmy jest skuteczna komunikacja. Dlatego tez eTel Polska, jako pierwsza firma na rynku polskim dostarcza biznesowi narzędzie do komunikacji grupowej. Nowy system eKonferencji w łatwy sposób pozwala na realizacje wirtualnych spotkań zacierając problem odległości. eTel eKonferencje są usługą konwergentną łączącą możliwości Internetu oraz tradycyjnej sieci telefonicznej.„ mówi Michał Misiak, kierownik ds. rozwoju produktu eTel Polska..
eTel eKonferencje skierowana jest do wymagającego klienta biznesowego i dlatego charakteryzuje się wysoką jakością oraz nowoczesnością. To produkt dla firm prowadzących szkolenia, firm organizujących i prowadzących konferencje prasowe, firm wymagających komunikacji z pracownikami znajdującymi się w różnych, lokalizacjach geograficznych, itp.
źródło: eTel
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej