Orange przedstawił nowe cenniki połączeń roamingowych - Eurotaryfę, która będzie obowiązywała od 30 sierpnia 2007 r. Wraz z jej wprowadzeniem operator ujednolica ceny roamingu we wszystkich ofertach abonamentowych i na kartę. Nowe ceny na połączenia i SMS-y będą niższe nawet o 70%.
23 maja br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie obniżenia stawek roamingowych na połączenia w 27 krajach członkowskich Unii Europejskiej. Zgodnie z przyjętymi uregulowaniami rozporządzenie obowiązuje od 30 czerwca 2007 r. i wprowadziło następujący terminarz wdrożenia Eurotaryfy przez operatorów:
- 30 czerwca 2007 r. - publikacja szczegółowych warunków Eurotaryfy w Dzienniku Komisji Europejskiej,
- 30 lipca 2007 r. - opublikowanie przez operatorów cenników dostosowanych do Eurotaryfy,
- 30 sierpnia 2007 r. - początek obowiązywania nowych cenników wynikających
z Eurotaryfy.
Zgodnie z warunkami wdrażania Eurotaryfy, Orange udostępnia wszystkim Klientom nowe ceny połączeń roamingowych w wyznaczonym terminie - 30 lipca br. Informacje o Eurotaryfie w Orange są dostępne na stronie http://www.orange.pl/ oraz przez infolinię, zostaną również wysłane SMS-em do wszystkich klientów Orange. Wysyłka informacji rozpocznie się 30 lipca i potrwa około 3 tygodni.
Eurotaryfa w ofercie Orange Travel jest całkowicie nową taryfą roamingową wprowadzającą niższe ceny połączeń roamingowych we wszystkich krajach świata, które zostały w niej podzielone na 5 stref. W stosunku do dotychczasowych cen koszty połączeń w roamingu Orange będą niższe nawet o 70%. Innowacją w Orange Travel jest także wyrównanie cen usług roamingowych we wszystkich ofertach abonamentowych i na kartę. Klienci Orange Go, POP i ofert Mix zapłacą tyle samo za minutę połączenia niezależnie od tego czy wybiorą numer kodem *123* (Wybieranie Kodem) czy bezpośrednio z klawiatury (Proste Wybieranie).
Wprowadzenie Eurotaryfy nastąpi 30 sierpnia br. Jej aktywacja dla wszystkich klientów Orange zostanie przeprowadzona automatycznie i nie będzie wymagała z ich strony żadnych dodatkowych działań.
Klienci ofert abonamentowych, którzy z jakiegokolwiek powodu będą chcieli pozostać przy obecnych warunkach rozliczeniowych, od dnia 30 lipca mogą zgłosić taką decyzję:
- wysyłając bezpłatny SMS o treści NIE na numer 803,
- przez Orange On-line,
- przez połączenie z bezpłatnym numerem *500 - Automatycznego Biura Obsługi Klienta.
Zgłoszenia można dokonać także przez numery Biura Obsługi Klienta *100 i *600 (cena za połączenie uzależniona od planu taryfowego).
źródło: Orange
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej