Archiwalne

EXATEL rozszerza zakres usług dla światowego koncernu informacyjnego Bloomberg w zakresie łączy dostępowych

25.08.2009

EXATEL SA stał się głównym operatorem dla agencji informacyjnej Bloomberg Poland w zakresie łączy dostępowych. Umowę rozszerzającą zakres współpracy podpisały strony w sierpniu br. Wartość kontraktu wynosi 1,77 mln zł. Kontrakt został zawarty na 24 miesiące.

W wyniku podpisanej umowy EXATEL zapewni łącza do serwisów Bloomberg wszystkim Klientom korzystającym z usług tej agencji, których największą część stanowią banki i instytucje finansowe.

Bloomberg jest klientem EXATEL od 2003 roku. Dotychczas korzystał z kilkudziesięciu łączy głównie dla własnych potrzeb. Obecnie wszystkie łącza zostaną skonfigurowane do szybkości 2 Mbit/s, a każdy odbiorca serwisu informacyjnego otrzyma bezpośredni dostęp do agencji za pomocą łączy EXATEL.

EXATEL jest wiodącym operatorem na polskim rynku w zakresie dzierżawy łączy. Dzięki punktom styku z operatorami krajowymi i zagranicznymi posiada możliwość zestawiania synchronicznych traktów cyfrowych zarówno na terenie kraju, jak też poza terytorium Polski. Przepustowość oferowanych łączy stanowi całkowite zwielokrotnienie kanałów 2 Mb/s, 34 Mb/s, 155 Mb/s lub kanału 622 Mb/s. W przypadku przepustowości większych od 622 Mb/s oferta EXATEL obejmuje lambdę 2,5 Gb/s i 10 Gb/s, realizowaną w oparciu o technologię falowego zwielokrotnienia przepływności światłowodu (ang. DWDM Dense Wave Division Multiplexing).

Głównym klientami firmy na dzierżawę łączy są inni operatorzy telekomunikacyjni (krajowi i zagraniczni) m.in. Polkomtel, BT Poland, Netia, a także wielooddziałowe korporacje, które w oparciu o bezpieczne łącza budują sieci WAN do integracji własnych platform teleinformatycznych, np. PSE Operator, czy Bank PKO BP SA.

źródło: Exatel

Wiadomości firmowe Nowa wersja oprogramowania innovaphone: Integracja z Microsoft Teams, Outlook i macOS oraz wiele innowacyjnych aplikacji

Niemiecki specjalista w dziedzinie telefonii IP innovaphone kontynuuje rozwój swojego środowiska komunikacji i pracy innovaphone myApps i uzupełnia swoje rozwiązanie telefonii IP, Unified Communications i Cloud o liczne nowe funkcje i aplikacje. Nowa wersja oprogramowania innovaphone zawiera natywną aplikację innovaphone myApps dla systemu macOS. Kolejna nowość: Aplikacja Custom App umożliwia prostą i bezproblemową integrację aplikacji myApps i Microsoft Teams.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej