„Generał Nil" w reżyserii Ryszarda Bugajskiego, współprodukowany przez Telekomunikację Polską, będzie rywalizował o „Hollywood Eagle", główną nagrodę dla filmu fabularnego przyznawaną podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Los Angeles. W sumie w ramach festiwalu, od 20 kwietnia do 2 maja, amerykańscy widzowie będą mogli obejrzeć około 40 najnowszych polskich filmów fabularnych i dokumentalnych, a także etiudy studenckie i animacje.
Prócz „Generała Nila", na festiwalu będą pokazane jeszcze 4 inne filmowe koprodukcje TP. Imprezę otworzą „Dzieci Ireny Sendlerowej", w reżyserii Johna Kenta Harrisona. Odtwórczyni głównej roli Anna Paquin otrzyma nagrodę specjalną Poli Negri. Swoją prapremierę w Los Angeles będzie miała najnowsza koprodukcja TP, „Piksele" w reżyserii Jacka Lusińskiego, która na ekrany polskich kin trafi 28 maja. Nie zabraknie też najnowszego - pierwszego od wielu lat - polskiego filmu sensacyjnego pt. „Trick" Jana Hryniaka. Specjalny pokaz będzie miał „Katyń" Andrzeja Wajdy.
Polish Film Festival Los Angeles jest organizowany od 1999 roku. Jego celem jest promowanie polskiej kultury i sztuki filmowej w Hollywood. Nagroda dla najlepszego filmu - Hollywood Eagle Award przyznawana jest w kategoriach: film fabularny, niezależny, dokumentalny, animowany oraz etiuda studencka. Tegorocznych zwycięzców poznamy już 20 kwietnia.
W Komitecie Honorowym Festiwalu zasiadają wybitni polscy twórcy m. in.: Agnieszka Holland, Janusz Kamiński, Jan A.P. Kaczmarek i Andrzej Seweryn, a w jury, które przyznaje wyróżnienia, m.in hollywoodzkie gwiazdy oraz członkowie Amerykańskiej Akademii Filmowej, przyznającej najważniejsze nagrody filmowe - Oscary.
źródło: TPSA
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej