Firma FireEye, Inc., lider w dziedzinie ochrony przed zaawansowanymi cyberatakami, zaprezentowała program CREATE™ — Cyber Risk Evaluation and Threat Engagement (Ocena cyberryzyka i walka z zagrożeniami). Jest on skierowany do brokerów i specjalistów ds. ryzyka ubezpieczeniowego, dla których uzyskanie informacji o cyberzagrożeniach, na jakie narażone są ubezpieczane przedsiębiorstwa, odgrywa kluczową rolę. Inauguracyjnym partnerem programu CREATE będzie Lockton, Inc., największy prywatny, niezależny broker ubezpieczeniowy na świecie.
W programie CREATE stosowane są technologie i usługi dostępne na platformie FireEye® Threat Prevention Platform. Pomagają one brokerom i specjalistom ds. ryzyka ubezpieczeniowego w ocenie stanu cyberzabezpieczeń chroniących klientów przed współczesnymi zagrożeniami. Ponadto, program pozwoli przedsiębiorstwom ubezpieczeniowym szybko korzystać z platformy FireEye Threat Prevention Platform do oceny naruszeń bezpieczeństwa, świadczenia usług zarządzanych i reagowania na incydenty w ramach relacji z klientem.
„Cyberubezpieczenia to rozwijający się, ważny element świata biznesowego, ponieważ nasilają się zaawansowane, ukierunkowane zagrożenia i ataki sponsorowane przez konkretne państwa” — powiedział Steve Pataky, wiceprezes ds. światowych relacji i sojuszy w firmie FireEye. „Wprowadzając program CREATE, firma FireEye oferuje rozwiązanie dla branży ubezpieczeniowej, w którym wykorzystuje swoje niezrównane doświadczenie w dziedzinie zapobiegania cyberatakom i wykrywania luk w tradycyjnych architekturach zabezpieczeń. Cieszymy się również, że współpracująca z nami firma Lockton dostrzegła znaczenie używania technologii i usług stworzonych specjalnie z myślą o współczesnym środowisku zagrożeń”.
Decyzje biznesowe są coraz częściej podejmowane w oparciu o takie czynniki jak cyberryzyko, dlatego też tempo rozwoju globalnego rynku cyberzabezpieczeń jest coraz szybsze. Powstają też nowe rozwiązania w tym zakresie, które mają wyeliminować luki w ochronie ubezpieczeniowej mienia w przypadku cyberataku, a także zabezpieczyć firmy przed terroryzmem. Polisy te obejmują zarówno biznesowe środowiska informatyczne, jak i systemy kontroli przemysłowej. Uwzględniają przy tym szkody materialne oraz zakłócenia w działalności biznesowej wynikające nie tylko ze szkód o charakterze fizycznym.
Aby wesprzeć rosnące potrzeby branży ubezpieczeń, program FireEye CREATE będzie oferował brokerom i specjalistom ds. ryzyka ubezpieczeniowego:
- technologie i usługi, które stworzono specjalnie pod kątem współczesnych zaawansowanych zagrożeń do wyszukiwania luk w architekturach zabezpieczeń firm i ich szybkiej eliminacji;
- wsparcie przy dobieraniu polis, które pozwoli specjalistom ds. ryzyka ubezpieczeniowego opracowywać zróżnicowane pod względem ryzyka i składek oferty dla klientów;
- usługi świadczone po ataku, które pomagają ocenić i zminimalizować wpływ naruszenia bezpieczeństwa w firmie ubezpieczonego klienta;
- ciągłe zaawansowane wsparcie klientów w dziedzinie bezpieczeństwa za pośrednictwem usługi FireEye Managed Defense, platformy zabezpieczeń sieciowych FireEye Network Security, platformy analizy zagrożeń Threat Analytics Platform, corocznych ocen oraz planów operacyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa.
źródło: FireEye
News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Jak wykorzystać Custom GPT for Business?
Chcesz w swojej firmie wprowadzić niestandardowy custom GPT for business? Rozwiązanie w dziedzinie sztucznej inteligencji mogą przyczynić się do efektywniejszego realizowania procesów w przedsiębiorstwie. Zerknij poniżej!1. Czym jest custom GPT for business?
2. Gdzie wykorzystać niestandardowego GPT?
3. Wypróbuj opcję tworzenia własnych niestandardowych chatbotów AI!
Dowiedz się, jak firmy takie jak możesz stworzyć i wdrożyć te zaawansowane technologie, aby napędzać innowacje i rozwój. czytaj więcej
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej