Firma Cisco poinformowała o zamiarze zawarcia ostatecznej umowy dotyczącej nabycia firmy MOTO
Firma Cisco poinformowała o zamiarze nabycia prywatnej firmy MOTO Development Group, zajmującej się doradztwem w zakresie opracowywania produktów i strategii produktów przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych. Personel firmy MOTO, z siedzibą w San Francisco, dołączy do pracowników firmy Cisco i umożliwi jej szybsze opracowywanie produktów dla klientów indywidualnych.
„Klienci doceniają nasze linie produktów Flip Video, ValetTM i Linksys®, ponieważ spełniają one ich oczekiwania, zapewniając prostą i wygodną obsługę sieci domowych i sieci wideo w przystępnej cenie” — powiedział Jonathan Kaplan, wiceprezes i dyrektor zarządzający działu produktów Cisco® dla klientów indywidualnych (Cisco® Consumer Products). Zespoły projektantów i inżynierów firmy MOTO mają szeroką wiedzę na temat oczekiwań klientów, która pomoże nam szybciej opracowywać wspaniałe produkty i rozwijać działalność firmy Cisco w zakresie rozwiązań dla klientów indywidualnych”.
Firma MOTO wnosi do firmy Cisco znakomity zespół składający się z ponad 35 konsultantów, mających na swoim koncie wiele sukcesów w branży produktów dla klientów indywidualnych. Zespół ten brał udział w opracowywaniu innowacyjnych produktów zarówno dla nowo powstałych firm, jak
i dla firm znajdujących się w rankingu najbardziej rentownych przedsiębiorstw Fortune 500, w tym produktów wideo Flip firmy Cisco, należących do najlepszych w branży. Wszechstronny zespół firmy MOTO wspiera innowacyjność w ciągu całego cyklu życia produktów, aby tworzyć atrakcyjne produkty i zapewnić satysfakcję klienta.
Filozofia firmy MOTO jest całkowicie zgodna ze strategią firmy Cisco w dziedzinie obsługi klienta, polegającą na zastosowaniu urządzeń, oprogramowania i sieci w taki sposób, by stworzyć innowacyjne produkty, które zachwycą klientów. W obliczu zmian na rynku klientów indywidualnych firma Cisco nadal będzie się skupiać na zapewnieniu lepszej komunikacji pomiędzy ludźmi i sprawieniu, aby ich życie było bogatsze we wrażenia wizualne. Przejęcie firmy MOTO, podobnie jak przejęcie Pure Digital w 2009 r., to kolejny krok na drodze do zapewnienia efektywnego wyglądu i łatwej obsługi produktów Cisco dla klientów indywidualnych.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione. Przejęcie zostało poddane wielu standardowym procedurom zatwierdzania i powinno zostać zakończone w czwartym kwartale roku finansowego 2010 firmy Cisco. Z chwilą zakończenia przejęcia pracownicy firmy MOTO dołączą do działu produktów Cisco dla klientów indywidualnych kierowanego przez Jonathana Kaplana.
źródło: Cisco