Archiwalne

Firma Cisco poinformowała o zamiarze zawarcia ostatecznej umowy dotyczącej nabycia firmy MOTO

25.05.2010


Firma Cisco poinformowała o zamiarze nabycia prywatnej firmy MOTO Development Group, zajmującej się doradztwem w zakresie opracowywania produktów i strategii produktów przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych. Personel firmy MOTO, z siedzibą w San Francisco, dołączy do pracowników firmy Cisco i umożliwi jej szybsze opracowywanie produktów dla klientów indywidualnych.

„Klienci doceniają nasze linie produktów Flip Video, ValetTM i Linksys®, ponieważ spełniają one ich oczekiwania, zapewniając prostą i wygodną obsługę sieci domowych i sieci wideo w przystępnej cenie” — powiedział Jonathan Kaplan, wiceprezes i dyrektor zarządzający działu produktów Cisco® dla klientów indywidualnych (Cisco® Consumer Products). Zespoły projektantów i inżynierów firmy MOTO mają szeroką wiedzę na temat oczekiwań klientów, która pomoże nam szybciej opracowywać wspaniałe produkty i rozwijać działalność firmy Cisco w zakresie rozwiązań dla klientów indywidualnych”.

Firma MOTO wnosi do firmy Cisco znakomity zespół składający się z ponad 35 konsultantów, mających na swoim koncie wiele sukcesów w branży produktów dla klientów indywidualnych. Zespół ten brał udział w opracowywaniu innowacyjnych produktów zarówno dla nowo powstałych firm, jak
i dla firm znajdujących się w rankingu najbardziej rentownych przedsiębiorstw Fortune 500, w tym produktów wideo Flip firmy Cisco, należących do najlepszych w branży. Wszechstronny zespół firmy MOTO wspiera innowacyjność w ciągu całego cyklu życia produktów, aby tworzyć atrakcyjne produkty i zapewnić satysfakcję klienta.

Filozofia firmy MOTO jest całkowicie zgodna ze strategią firmy Cisco w dziedzinie obsługi klienta, polegającą na zastosowaniu urządzeń, oprogramowania i sieci w taki sposób, by stworzyć innowacyjne produkty, które zachwycą klientów. W obliczu zmian na rynku klientów indywidualnych firma Cisco nadal będzie się skupiać na zapewnieniu lepszej komunikacji pomiędzy ludźmi i sprawieniu, aby ich życie było bogatsze we wrażenia wizualne. Przejęcie firmy MOTO, podobnie jak przejęcie Pure Digital w 2009 r., to kolejny krok na drodze do zapewnienia efektywnego wyglądu i łatwej obsługi produktów Cisco dla klientów indywidualnych.

Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione. Przejęcie zostało poddane wielu standardowym procedurom zatwierdzania i powinno zostać zakończone w czwartym kwartale roku finansowego 2010 firmy Cisco. Z chwilą zakończenia przejęcia pracownicy firmy MOTO dołączą do działu produktów Cisco dla klientów indywidualnych kierowanego przez Jonathana Kaplana.

źródło: Cisco

Wiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową

Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową

Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcej

News Internet symetryczny – dlaczego warto go mieć w swojej firmie?

Internet stanowi dziś podstawę funkcjonowania nie tylko przedsiębiorstw, ale także gospodarstw domowych. Nie każdy jednak wie, że internet internetowi nierówny. Warto dowiedzieć się, jakie są rodzaje internetu i który z nich zapewnia komfortowe poruszanie się w sieci oraz przesyłanie danych i plików. Usprawni to pracę oraz wszelkie inne podejmowane za pomocą sieci działania. czytaj więcej

News Częste usterki w IPhonach

Telefony marki Apple, czyli Iphone’y, cieszą się popularnością od wielu lat. Zachwycają funkcjonalnością, designem, świetną konstrukcją oraz systemem iOS. Niestety posiadają również wady. Jakie są najczęstsze usterki w iPhone'ach? czytaj więcej

F-Secure F-Secure: Jaki jest koszt naruszenia ochrony danych w firmie?

Średni koszt naruszenia ochrony danych, według instytutów badawczych, może wahać się od 200 tysięcy do 3,6 miliona dolarów. Przedstawione w badaniach wyniki uzmysławiają skalę problemu, ale oszacowanie ewentualnych strat to już wyzwanie, z którym musi zmierzyć się każde przedsiębiorstwo indywidualnie. Aby ograniczyć ryzyko naruszenia ochrony danych w organizacjach oraz umożliwić prognozowanie potencjalnych kosztów, firma F-Secure wprowadza usługę Cyber Breach Impact Quantification (CBIQ). czytaj więcej