Zobacz więcej na Plus.pl.
FM GROUP Mobile Sp. z o.o. i Polkomtel S.A., operator sieci Plus, podpisały umowę o współpracy, której efektem będzie rozpoczęcie działalności mobilnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile.
– Telefonia komórkowa to usługa, którą chcemy zaproponować zarówno naszym obecnym i przyszłym dystrybutorom, jak i klientom kupującym produkty FM GROUP – powiedział Artur Trawiński, współwłaściciel FM GROUP Mobile Sp. z o.o. i właściciel FM GROUP Polska. – Z jednej strony, chcemy dać naszym dystrybutorom narzędzie do pracy, z którego i tak do tej pory korzystali, z drugiej zaś pragniemy poszerzyć ofertę firmy o atrakcyjny produkt do sprzedaży. Dzięki współpracy z największą polską siecią komórkową będziemy mogli zaoferować użytkownikom wysoką jakość usług mobilnych.
– Polkomtel S.A. jest pionierem współpracy w zakresie udostępniania sieci na zasadach hurtowych operatorom wirtualnym na polskim rynku. Cieszę się, że możemy powitać kolejnego operatora w gronie naszych partnerów i jestem przekonana, że nawiązana współpraca przyniesie obopólne korzyści – powiedziała Bogusława Matuszewska, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży Polkomtel S.A.
Nowa telefonia komórkowa funkcjonować będzie w modelu MVNO (Mobile Virtual Network Operator). Operator FM GROUP Mobile planuje rozpocząć swoją działalność jesienią bieżącego roku. Oferta będzie obejmować usługi abonamentowe dla obecnych i przyszłych dystrybutorów FM GROUP Polska, a także ich rodzin i znajomych oraz usługi typu pre-paid dla wszystkich klientów, do których docierają dystrybutorzy firmy. Najwyższej jakości platformy telekomunikacyjne oraz sieć Polkomtel S.A. zapewnią jakość i dostępność usług FM GROUP Mobile na obszarze całego kraju.
źródło: Plus
News Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT