Od dziś abonenci pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą oglądać kanał FOXLife na ogólnodostępnym kanale Okienko UPC. FOXLife wchodzi w skład pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC, ale przez najbliższy tydzień będą mogli się z nim zapoznać wszyscy klienci UPC mieszkający w zasięgu usługi cyfrowej.
Dostępny w ofercie cyfrowej UPC FOXLife to kanał filmowy prezentujący najnowsze, kultowe seriale pochodzące z największych amerykańskich studiów filmowych m.in. ze studia 20th Century Fox. Znakomita większość z nich jest po raz pierwszy prezentowana na polskich ekranach. Kanał nadaje po polsku, ponad 20 godzin dziennie. Od dziś, dzięki Okienku UPC mogą z nim się zapoznać klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający ze wszystkich pakietów analogowych.
W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się ogromną popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Nickelodeon, Universal Channel, Hallmark, czy BBC Knowledge.
Data udostępnienia FoxLife w Okienku UPC nie jest przypadkowa: w tym tygodniu będzie miała miejsce premiera uhonorowanego wieloma nagrodami serialu „Mad Men” jednego z największych przebojów jesiennej ramówki kanału, który podbił już serca widzów w wielu krajach. Ten rozgrywający się w Nowym Jorku lat 60., stylowy, prowokacyjny serial śledzi losy bezwzględnie ze sobą konkurujących pracowników agencji reklamowej, żyjących w świecie, w którym ego liczy się najbardziej. Bohaterowie serialu ze sprzedawania uczynili sztukę a z biznesu szczęście. W okresie, w którym FOXLife dostępny będzie w Okienku UPC, w ramówce kanału pojawią się także inne, premierowe pozycje programowe, m.in. „Eli Stone” czy też show taneczne „Dirty Dancing”.
FOXLife pojawi się w Okienku UPC w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Opolu oraz Trójmieście.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej