Archiwalne

FreecoNet certyfikuje partnerów i sprzęt VoIP

05.06.2009

15 zaufanych i polecanych partnerów oraz 13 urządzeń VoIP zarekomendowanych użytkownikom – to efekt pierwszego szkolenia certyfikacyjnego i testów sprzętowych, które zostały przeprowadzone przez operatora telefonii internetowej FreecoNet SA.

Szkolenie FreecoNet odbyło się 20 maja br. w Warszawie. Zostało ono zorganizowane w ramach projektu „Skuteczny Program Partnerski”, którego celem jest przekazywanie partnerom wiedzy merytorycznej na temat platformy FreecoNet oraz rynku VoIP. Uczestnicy szkolenia mogli uzyskać niezbędną wiedzę w zakresie funkcjonowania telefonii internetowej FreecoNet, a także zapoznać się z nowościami oraz ciekawymi rozwiązaniami VoIP. Istotną częścią warsztatów była także prezentacja technicznych możliwości najciekawszych na rynku i polecanych przez FreecoNet urządzeń VoIP.

Szkolenie zakończyło się wręczeniem certyfikatów dla przedstawicieli 15 firm partnerskich oraz dla 4 producentów sprzętu VoIP. Wśród certyfikowanych partnerów znalazły się osoby z następujących firm: AG Telecom (Warszawa), ARM (Białystok), FHU ASCOR (Sośnie), Impet Computers Sp. z o.o. (Warszawa), IT4Q Sp. z o.o. (Katowice), JaTek (Warszawa), PLAN (Wołomin), PROINTEGRO Systemy Teleinformatyczne (Liszki), Telaxus LLC (USA), Telsa (Warszawa), Usługi Internetowe Majestic (Hel), Warpol.NET (Warszawa), WiFi Center (Toruń). Firmy te zostały wybrane z grona wszystkich partnerów FreecoNet, jako dysponujące największą wiedzą oraz doświadczeniem na rynku VoIP.

Z kolei certyfikat FreecoNet dla sprzętu VoIP – potwierdzający prawidłowe współdziałanie z platformą – został przyznany urządzeniom następujących producentów: AVM (FRITZ!BOX 7170 i FRITZ!BOX 7270), Cisco Systems (SPA921, SPA922, SPA941, SPA942, SPA962, SPA2102, SPA3102, PAPT2), Grandstream (HT502 i BT200), a także Siemens (C470IP). Testy tych urządzeń zostały przeprowadzone w należącym do FreecoNet laboratorium badawczym w Poznaniu, które jest dedykowane technologii VoIP. Urządzenia testowano pod kątem ich bezproblemowego współdziałania z platformą FreecoNet i zgodności ze standardami RFC, a także komfortu użytkowania (m.in. zapewniana jakość rozmów, stabilność działania, wsparcie dla usług dodanych VoIP).

Rozpoczęty proces certyfikowania urządzeń VoIP ma pomóc użytkownikom FreecoNet w wyborze rozwiązania sprzętowego, które zagwarantuje im bezproblemowe korzystanie z telefonii internetowej i usług dodanych od FreecoNet. Certyfikacja urządzeń VoIP dostępnych na polskim rynku ma być sukcesywnie kontynuowana.

Program partnerski FreecoNet funkcjonuje od 2008 roku, skupiając partnerów o statusach Grand (pozyskują klientów biernie), oraz Master (działają aktywnie). Partnerem Grand może zostać każdy serwis czy portal internetowy, który umieści na swojej stronie choćby sam banner reklamowy FreecoNet. Każda osoba, która poprzez taki banner zainteresowała się ofertą i została klientem FreecoNet, jest automatycznie przypisywana do danego partnera, który od tej pory osiąga za jej pośrednictwem profity. Prowizja jest wypłacana za nowego klienta, za każde doładowanie przez niego konta lub korzystanie z usług dodanych FreecoNet. Sklepy czy firmy komputerowe mogą dodatkowo wzbogacić swoją ofertę o świadczenie usług instalacyjnych i sprzedaż sprzętu VoIP. Partnerzy skupieni wokół wariantu Master, świadczą również usługi serwisowe dla użytkowników FreecoNet, z czym wiąże się wyższa prowizja.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

News Amplituner - 3 powody, dla których warto go mieć

Prawdziwi melomani i kinomaniacy nie tylko inwestują w dobrej jakości sprzęt do odtwarzania dźwięku i obrazu, ale również w dodatkowe urządzenia, dzięki którym odbiór doznań jest przyjemniejszy i intensywniejszy niż dotychczas. Jednym z takich urządzeń jest amplituner. Sprawdź, dlaczego warto go mieć!

1. Amplitunery kina domowego - wzmocnienie obrazu i dźwięku
2. Amplituner a wzmacniacz - co sprawdzi się lepiej?
3. Amplitunery stereo - dobra jakość dźwięku za rozsądną kwotę czytaj więcej

Wiadomości firmowe "Dialogi 2021“ na platformie innovaphone myApps - Spotkanie Partnerów innovaphone na wydarzeniu online

Sindelfingen, 1 września 2021 – Firma innovaphone, niemiecki specjalista w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych do pracy i komunikacji, po raz kolejny organizuje serię wydarzeń pod nazwą „innovaphone Dialogi” w formacie cyfrowym dla swoich Partnerów. czytaj więcej