Archiwalne

FreecoNet na europejskich salonach

21.11.2008

Innowacyjne rozwiązanie telefonii internetowej FreecoNet znalazło się pośród najciekawszych wynalazków z całego świata, jakie zostały zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Innowacyjności, Badań i Nowych Technologii - Brussels Innova 2008.

Już po raz pięćdziesiąty siódmy w Brukseli odbyły się targi poświęcone innowacjom i nowym technologiom - Brussels Innova. Co roku prezentowane są na nich najbardziej innowacyjne produkty i usługi z poszczególnych regionów świata. Wydarzenie miało miejsce w dniach 13-15 listopada br. na terenach Brussels Expo w Brukseli. Tegoroczna edycja poświęcona została transferowi technologii oraz wdrażaniu postępu technicznego. Prywatni przedsiębiorcy, uczelnie oraz wynalazcy indywidualni z trzydziestu krajów, zaprezentowali ponad pięćset zaawansowanych rozwiązań z różnych branż.

Jednym z reprezentantów regionu województwa pomorskiego był FreecoNet, występujący pod patronatem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego oraz Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Na targach zaprezentowano m.in. profity płynące z korzystania z telefonii internetowej FreecoNet i jej innowacyjnego modułu TelArena, na którym kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia. Przedstawiona została również bogata oferta usług dodanych (np. systemów IVR czy CallCenter), przeznaczonych zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych oraz wiele innych aplikacji FreecoNet. Zwiedzający mieli okazję samodzielnie sprawdzić jakość połączeń, dzwoniąc do rodziny czy znajomych, np. w Belgii, Francji czy USA. Mogli oni także - z pomocą pracownika FreecoNet - skonfigurować wybraną usługę dodaną wykorzystującą syntezę mowy, przekonując się w ten sposób, jak łatwa jest obsługa intuicyjnego panelu użytkownika.

„Zaprezentowane przez nas rozwiązania spotkały się z ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony osób zwiedzających, jak i wśród innych wystawców. Udział w tak prestiżowej imprezie był dla nas doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany poglądów na temat bieżących wydarzeń w branży na całym świecie. Jest to szczególnie ważne w momencie, kiedy chcemy zaistnieć również na rynkach zagranicznych” - powiedział Michał Krużycki, Dyrektor Operacyjny FreecoNet SA.

źródło: FreecoNet