Archiwalne

FreecoNet otwiera pokoje telekonferencyjne

21.05.2010


W ofercie operatora FreecoNet pojawiła się nowa, bezpłatna usługa - Telekonferencje. Umożliwia ona jednoczesne połączenie nieograniczonej liczbie rozmówców, niezależnie od tego, z jakiej sieci telefonicznej korzystają. Dostęp do usługi nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych aplikacji ani urządzeń. Wystarczy wykonać tylko jeden telefon, aby zarezerwować pokój telekonferencyjny.

Nowa usługa FreecoNet znajdzie zastosowanie zawsze wtedy, kiedy zachodzi potrzeba kontaktu z większą grupą oddalonych od siebie osób. Aby z niej skorzystać, nie trzeba podpisywać dodatkowych umów ani posiadać specjalnego oprogramowania. Zakładanie telekonferencji i przyłączanie się do niej odbywa się w prosty i szybki sposób. Należy zadzwonić pod numer 801 00 95 95 (dla telefonów stacjonarnych) lub 699 444 501 (z komórki oraz z zagranicy) i zarezerwować wirtualny pokój, nadając mu autoryzujący kod PIN. Pozostałym użytkownikom wystarczy podać numer telefonu i kod PIN, które pozwolą im włączyć się do rozmowy. W telekonferencji może wziąć udział nawet kilkadziesiąt osób. Wirtualny pokój telekonferencyjny pozostaje aktywny przez siedem dni.

Za usługę nie jest pobierana dodatkowa opłata i jest ona dostępna dla użytkowników wszystkich sieci. Udział w telekonferencji jest całkowicie bezpłatny dla użytkowników FreecoNet. Pozostali uczestnicy rozmowy rozliczani są jedynie za czas połączenia, płacąc wg cennika swojego operatora.

„Nasza nowa usługa powinna szczególnie zainteresować firmy – zwłaszcza te posiadające dużo oddziałów lub zatrudniające wielu pracowników zdalnych. Telekonferencje mogą się przydać np. w negocjacjach, sytuacjach kryzysowych, ale także podczas codziennego dzielenia się wiedzą, kiedy zwyczajnie nie ma możliwości osobistego spotkania. Usługa znacznie ułatwia też komunikację z podróżującymi pracownikami lub kontrahentami, oszczędzając przy tym czas i koszty, co jest szczególnie istotne dla firm szukających oszczędności w czasie kryzysu” – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

źródło: FreecoNet

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV

Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Rozwiązania telekomunikacyjne w pracy zdalnej

Praca zdalna już od ponad pół roku jest standardem w większości firm. Taka forma pracy wymaga większego wysiłku w doborze kanałów do komunikacji na linii firma-pracownik, firma-partner biznesowy, czy klient. Sprawdzone, niezawodne metody zapewniają prawidłowy przebieg wymiany informacji. czytaj więcej