Archiwalne

FreecoNet spina połączenia telefoniczne

17.03.2009

Operator telefonii internetowej FreecoNet udostępnił swoim użytkownikom nową opcję „spinania” połączeń telefonicznych. Tym sposobem można łatwo inicjować rozmowy telefoniczne pomiędzy dowolnymi dwoma numerami telefonu.

Nowa funkcja FreecoNet służąca do spinania połączeń telefonicznych, bazuje na usłudze „Zestaw połączenie” i jest bardzo prosta w obsłudze. Po zalogowaniu do własnego konta we FreecoNet, wśród wielu opcji użytkownik znajdzie na stronie głównej także specjalne okienko, za pomocą którego można zestawić połączenie telefoniczne. W dostępnych dwóch polach należy wprowadzić te numery telefonu, pomiędzy którymi chcemy zainicjować rozmowę, a następnie wystarczy tylko kliknąć w zieloną słuchawkę. W taki sposób użytkownik FreecoNet może rozpocząć rozmowę z własnego telefonu, ale może też zestawiać połączenia telefoniczne pomiędzy dwoma innymi, dowolnymi numerami, posiadając jedynie dostęp do Internetu. Opłatę za rozmowę telefoniczną ponosi użytkownik, który zainicjował połączenie.

Funkcja spinania połączeń telefonicznych jest przykładem zastosowania usługi „Zestaw połączenie” dla użytkowników indywidualnych. Jednak to rozwiązanie może być szczególnie przydatne także w przypadku klienta biznesowego. Firma może wzbogacić swoją komunikację z otoczeniem o opcję szybkiego nawiązywania kontaktu telefonicznego przez stronę www. Po skonfigurowaniu usługi w panelu użytkownika FreecoNet, na swojej stronie internetowej firma umieszcza element graficzny z miejscem na wprowadzenie numeru telefonu. Gdy klient wprowadzi tam swój numer i wybierze opcję „zadzwoń” - system automatycznie zestawi połączenie pomiędzy klientem, a firmą (np. sekretariatem, działem Call Center) lub w odwrotnej kolejności. Usługa pozwala określić firmie maksymalny dozwolony koszt połączenia, godziny dostępności usługi dla klientów, a także listę dozwolonych i zakazanych prefiksów.

źródło: FreecoNet

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej

News Wybieramy elegancki smartwatch do pracy

Smartwatch potrafi nie tylko precyzyjnie mierzyć postępy w treningach i monitorować stan zdrowia. To również gadżet przydatny w pracy! Może być też częścią eleganckiej stylizacji na biznesowe spotkania. Zobacz, jakie urządzenie wybrać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowości w TeleCube CRM. Poczta e-mail i kalendarz.

Operator telefonii i dostawca wirtualnej centrali TeleCube wprowadził nowe funkcje w swoim systemie TeleCube CRM. Są nimi poczta e-mail i kalendarz. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kiedy nagrywanie rozmów jest koniecznością:innovaphone Recording: Elastyczne rozwiązanie do nagrywania

Sindelfingen, 15 lutego 2023 - Nagrywanie i archiwizowanie rozmów telefonicznych jest często niezbędne w komunikacji korporacyjnej i w przypadku infrastruktur krytycznych - na przykład podczas negocjacji umów, w scenariuszach rozmów alarmowych w policji i w straży pożarnej. innovaphone Recording umożliwia nagrywanie rozmów telefonicznych dla wszystkich sektorów biznesowych, w których wymagana jest dokumentacja rozmów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej