Archiwalne

Fundacja Orange Dobroczyńcą Kultury Polskiej

28.10.2009

Zobacz więcej na Orange.pl.

Fundacja Orange została laureatem konkursu Dobroczyńca Kultury Polskiej ogłoszonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Nagrodę przyznano za opracowanie koncepcji i wdrożenie projektu Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego oraz za współfinansowanie zakupu unikalnej kolekcji Poczty Polowej.

Wiemy jak szybko i bezpowrotnie znikają ślady naszej przeszłości i jak potrzebna jest ich ochrona. To dlatego właśnie Grupa TP uruchomiła Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego i wsparła zakup pamiątek poczty polowej z Powstania Warszawskiego - powiedziała Jadwiga Czartoryska - Prezes Fundacji Orange

Na tegoroczną edycje konkursu Dobroczyńca Kultury Polskiej nadesłano 114 wniosków. Tytułami Dobroczyńcy uhonorowano 5 instytucji.

Celem konkursu jest ukazanie roli instytucji i osób prywatnych we wspieraniu i rozwoju życia kulturalnego Polski oraz upowszechnianie i promowanie możliwości finansowania kultury spoza środków budżetowych.

Członkami Jury byli:  

Bogdan Zdrojewski - Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Jerzy Biernat - Prezes Stowarzyszenia Łazienki Królewskie, Barbara Borys-Damięcka - Prezes Stowarzyszenia Dyrektorów Teatrów w Polsce i senator RP, Krzysztof Czyżewski - Prezes Fundacji „Pogranicze", Waldemar Dąbrowski - Dyrektor Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Marek Goliszewski - Prezes BCC, Mikołaj Grabowski - Dyrektor Narodowego Teatru Starego im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, Wojciech Krukowski - Dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Maciej Łagiewski - Dyrektor Muzeum Miejskiego WrocławiaEwa Michnik - Dyrektor Opery Wrocławskiej, Agnieszka Morawińska - Dyrektor Zachęty Narodowej Galerii Sztuki, Prof. Andrzej Rottermund - Dyrektor Zamku Królewskiego w Warszawie, Andrzej Wajda - Reżyser

źródło: Orange

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News Vectra sponsorem wyprawy Romualda Koperskiego

Z warszawskiego lotniska na Bemowie 28 maja 2019 roku słynny pilot, podróżnik i rekordzista Guinnessa Romuald Koperski wyruszył An-em 2 w daleką i praktycznie niemożliwą trasę Warszawa-Tokio-Warszawa. Upamiętnia tą podróżą niesamowitą polską postać - Bolesława Orlińskiego. Całą trasę wyprawy będzie można śledzić na dedykowanej stronie internetowej. czytaj więcej