Archiwalne

Gadu-Gadu na komórkę w Orange

16.08.2010


Od dzisiaj Mobilne Gadu-Gadu jest dostępne dla klientów sieci Orange. Dzięki aplikacji GG w Orange mogą oni korzystać z GG w pracy, podróży czy na wakacjach. Tym samym mobilnej wersji popularnego komunikatora używają już klienci wszystkich większych sieci komórkowych w Polsce.

Aby korzystać z GG w Orange wystarczy wysłać SMS-a o treści GG na numer 8075 (koszt SMS-a zgodny z planem taryfowym klienta), a następnie kliknąć na otrzymany link zwrotny i pobrać aplikację (transfer aplikacji jest bezpłatny). Po jej zainstalowaniu należy wpisać swój numer GG oraz hasło.

Użytkownicy GG w sieci Orange nie ponoszą kosztów transmisji danych, a korzystanie z usługi przez pierwsze dwa tygodnie jest całkowicie darmowe, także dla tych klientów, którzy skorzystali z wcześniejszej wersji aplikacji dostępnej od 29 stycznia 2010.

Po okresie próbnym aplikację GG w Orange można aktywować na 7 lub 30 dni za odpowiednio 1,22 zł i 4,88 zł brutto. GG w Orange pozwala korzystać z podstawowych możliwości komunikatora. Aplikacja działa na większości telefonów z Java MIDP 2.0.

Mobilne Gadu-Gadu to wersja popularnego komunikatora, przygotowana specjalnie dla telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i pozwala być cały czas w kontakcie. W sieci GaduAIR korzystanie z Mobilnego Gadu-Gadu jest bezpłatne.

źródło: GG

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

News Dlaczego opłaca się pozostać u swojego operatora komórkowego?

Kończy Ci się umowa na abonament i zastanawiasz się, co zrobić – zmienić operatora czy pozostać u obecnego? Postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości i wyjaśnimy, z jakimi korzyściami wiąże się przedłużenie umowy. Przedstawimy także, jakie promocje czekają w Orange na przedłużających umowę. czytaj więcej