Zobacz więcej na Play.pl.
Kampania viralowa „nadchodzi4" związana z wejściem PLAY na polski rynek otrzymała prestiżową miedzynarodową nagrodę - Diamond Award for Best Practices in Marketing.
Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja FF Creation. W dniu 31 stycznia br. przedstawiciele PLAY i agencji odebrali statuetkę na uroczystej gali w Nowym Jorku.
Program ten pozwolił 20 000 użytkowników przetestować usługi, oferowane przez P4 jeszcze przed komercyjnym startem firmy na rynku.
W ramach kampanii wyprodukowano trzy serie filmów, celowo zrobionych stylem amatorskim:
- 4 nawiązujące do tzw. łańcuszków św. Antoniego
- 3 stylizowane na filmy z castingu
- jeden „absurdalny", ukazujący akrobatów ułożonych w numer 4
Filmy zamieszczone zostały na YouTube.com. Celem kampanii było zainteresowanie potencjalnych odbiorców marką oraz skłonienie użytkowników do wejścia na stronę rekrutacyjną http://www.nadchodzi4.com/, zachęcającą do programu testowego czwartego operatora.
Ambasadorów marki pozyskiwano poprzez zainspirowanie ich do tworzenia własnych filmów viralowych i dystrybuowania ich wśród znajomych i na portalach społecznościowych typu web 2.0.
W sumie powstało około 450 filmików viralowych stworzonych przez beta-testerów. Tagowane jako „nadchodzi4" lub „nadchodzi4.com" były umieszczane na serwisach YouTube.com, Wrzuta.pl czy Patrz.pl i oglądane tysiące razy.
źródło: Play