Grupa TP po raz kolejny przyłącza się do firm wspierających ogólnoświatową inicjatywę WWF „Godzina dla Ziemi" (Earth Hour). W najbliższą sobotę w kilkunastu budynkach Grupy na 60 minut zostanie wyłączone oświetlenie na znak poparcia dla idei powstrzymania globalnego ocieplenia i racjonalnego wykorzystania energii elektrycznej.
27 marca o godz. 20.30 zgaśnie na godzinę oświetlenie w 17 lokalizacjach w całej Polsce. Będzie to symbolizować podejmowane przez Grupę TP działania na rzecz ochrony środowiska. Grupa promuje oszczędzanie energii elektrycznej i papieru, planując inwestycje uwzględnia aspekty ekologiczne, rozważa też inwestowanie w alternatywne źródła energii.
W ubiegłym miesiącu Grupa TP zakończyła proces konsolidacji zakupu energii, który obejmie ok. 16 000 punktów poboru w całym kraju. W TP działa system monitorowania i raportowania poziomu zużycia energii.
Zgodnie z ideą WWF, wyłączenie świateł na jedną godzinę przez ludzi na całym świecie jest apelem o porozumienie i podjęcie wspólnych działań, aby zatrzymać globalne ocieplenie.
źródło: TPSA
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej