Archiwalne

Godzina rozmowy w Heyah za 29 groszy

28.10.2009

W Heyah 60-minutowa rozmowa od dzisiaj kosztuje 29 groszy.

Dzięki propozycji Grosze za Godzinę użytkownicy Taryfy Pakietowej za połączenia do Heyah i Heyah MIX zapłacą tyle samo bez względu na to czy będą trwały 2 minuty, 29 czy 60 minut. Opłata będzie naliczana za każdą rozpoczętą godzinę połączenia. Usługa Grosze za Godzinę dostępna jest od dzisiaj, tj. 28 października br. w ofercie Przebieraj Wybieraj.

Usługę można aktywować na dwa sposoby: bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta kwotą min 30 zł lub w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Usługa jest aktywna przez 30 dni od momentu potwierdzenia SMS-em jej uruchomienia na koncie użytkownika.

Grosze za Godzinę można aktywować:

- wysyłając Kod Ekspresowy

Nazwa oferty Forma aktywacji - Opłata aktywacyjna 5,90 zł Forma aktywacji - jednorazowe doładowanie za 30 zł
Grosze za Godzinę *113*6# *112*6#

oraz:
- wysyłając Kod Ekspresowy *100# i wybór właściwej z opcji w Menu telefonu
- odwiedzając Internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
- automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem *2222 z Heyah
- przez Biuro Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: *2222

Użytkownicy Taryfy Pakietowej mają do dyspozycji również: Wybrany numer (3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah), Taniej do Wszystkich (25 gr za minutę połączenia do polskich sieci komórkowych - nie dotyczy Play: 68gr/min - oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy), 300 SMSów do Wszystkich (300 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych), Nowy Pakiet Całodobowy (3000 SMS-ów w godzinach 9:00 – 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 – 9:00)

źródło: Heyah

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Nowoczesna rekrutacja. Jak voiceboty wspierają procesy rekrutacyjne i selekcję kandydatów?

Pracując w branży HR na pewno zauważasz, że świat rekrutacji stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb rynku pracy (zmieniających się równie dynamicznie, co sami pracownicy). W dobie digitalizacji i automatyzacji procesów trudno mówić o rekrutacji bez AI. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej