Archiwalne

Grupa Biznes - nowa usługa głosowa dla firm w Telefonii DIALOG

10.11.2008

Telefonia DIALOG wprowadza do oferty głosowej dla klientów biznesowych opcję Grupa Biznes. Jest ona szczególnie atrakcyjna dla tych firm, które mają rozbudowaną strukturę w całym kraju. Bez dodatkowych opłat będzie można dzwonić do każdego z oddziałów, niezależnie od tego, w jakiej strefie numeracyjnej się znajduje.

Na rynku telekomunikacyjnym dostępne są rozwiązania, oferujące darmowe połączenia w ramach grupy numerów (Centrex, Interkom), lecz wyłącznie pomiędzy oddziałami zlokalizowanymi w jednej strefie numeracyjnej (tylko połączenia lokalne).

DIALOG wprowadza rozwiązanie, które rozszerza zakres tych usług na cały kraj, dając możliwość prowadzenia darmowych rozmów międzystrefowych w ramach grupy.

Klienci, którzy posiadają rozproszoną geograficznie strukturę oddziałów, zlokalizowanych w różnych strefach numeracyjnych, będą mogli stworzyć własną grupę numerów. W jej ramach nie będą naliczane opłaty za połączenia do wysokości posiadanego limitu. Limit jest określany jako suma limitów przypadających na poszczególne łącza klienta: POTS – 200 minut, ISDN BRA - 400 minut, ISDN PRA 6000 minut. Dla przykładu, jeśli klient posiada cztery łącza ISDN 2B+D oraz 2 łącza POTS limit wynosi 4x400 + 2x200 = 2000 minut.

Opłata miesięczna za każdy numer włączony do Grupy Biznes to 1 zł dla grup powyżej 60-ciu numerów lub 6 zł dla grup do 60-ciu numerów.

Opcja dostępna jest we wszystkich taryfach Dialogu na dowolnym dostępie analogowym POTS lub cyfrowym ISDN, w tym także w usługach oferowanych na sieci TP SA (usługa abonamentowa WLR - Abonament Dialogu oraz usługa prefiksowa - Dialog 1011).

źródło: Dialog

News Jakie oprogramowanie dla małej firmy wybrać?

Mała firma nie zawsze oznacza małe perspektywy. W rzeczywistości jest dokładnie na odwrót. Wykorzystując skuteczne narzędzia, niewielki biznes można przekształcić w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, generujące spore przychody. Tak jak w przypadku zdecydowanie większych podmiotów najważniejsze jest jednak przede wszystkim odpowiedzialne i skuteczne zarządzanie. To nie jest z kolei możliwe bez właściwego oprogramowania dla firm. Choć często wydaje się, że nie ma ono wielkiego przełożenia na funkcjonowanie mikroprzedsiębiorstwa, fakty są zupełnie inne. Dobre oprogramowanie dla biznesu to znakomity sposób na rozwój działalności. W dobie szybko rozwijającego się rynku IT dobór odpowiednich narzędzi nie jest jednak prosty. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej

News HRD.pl obniża koszty komercyjnego ukrywania danych

Porozumienie zawarte pomiędzy HRD.pl a dostawcą domen globalnych obejmuje wszystkie rozszerzenia, dla których dostępna jest opcja Privacy Protect. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej