Archiwalne

Grupa Biznes - nowa usługa głosowa dla firm w Telefonii DIALOG

10.11.2008

Telefonia DIALOG wprowadza do oferty głosowej dla klientów biznesowych opcję Grupa Biznes. Jest ona szczególnie atrakcyjna dla tych firm, które mają rozbudowaną strukturę w całym kraju. Bez dodatkowych opłat będzie można dzwonić do każdego z oddziałów, niezależnie od tego, w jakiej strefie numeracyjnej się znajduje.

Na rynku telekomunikacyjnym dostępne są rozwiązania, oferujące darmowe połączenia w ramach grupy numerów (Centrex, Interkom), lecz wyłącznie pomiędzy oddziałami zlokalizowanymi w jednej strefie numeracyjnej (tylko połączenia lokalne).

DIALOG wprowadza rozwiązanie, które rozszerza zakres tych usług na cały kraj, dając możliwość prowadzenia darmowych rozmów międzystrefowych w ramach grupy.

Klienci, którzy posiadają rozproszoną geograficznie strukturę oddziałów, zlokalizowanych w różnych strefach numeracyjnych, będą mogli stworzyć własną grupę numerów. W jej ramach nie będą naliczane opłaty za połączenia do wysokości posiadanego limitu. Limit jest określany jako suma limitów przypadających na poszczególne łącza klienta: POTS – 200 minut, ISDN BRA - 400 minut, ISDN PRA 6000 minut. Dla przykładu, jeśli klient posiada cztery łącza ISDN 2B+D oraz 2 łącza POTS limit wynosi 4x400 + 2x200 = 2000 minut.

Opłata miesięczna za każdy numer włączony do Grupy Biznes to 1 zł dla grup powyżej 60-ciu numerów lub 6 zł dla grup do 60-ciu numerów.

Opcja dostępna jest we wszystkich taryfach Dialogu na dowolnym dostępie analogowym POTS lub cyfrowym ISDN, w tym także w usługach oferowanych na sieci TP SA (usługa abonamentowa WLR - Abonament Dialogu oraz usługa prefiksowa - Dialog 1011).

źródło: Dialog

News Tworzenie stron internetowych Gorzów Wielkopolski - Profesjonalne projektowanie na miarę potrzeb

W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, profesjonalna strona internetowa jest kluczową wizytówką każdej firmy. W Gorzowie Wielkopolskim konkurencja w przestrzeni online stale rośnie, co wymusza na firmach potrzebę wyróżnienia się i zaprezentowania swoich usług w jak najlepszym świetle. Wiele lokalnych biznesów decyduje się na profesjonalne tworzenie stron internetowych, zwracając uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal techniczny i wizualny, aby przyciągnąć nowych klientów i zbudować swoją markę w internecie. czytaj więcej

News Dlaczego archiwizowanie e-maili jest kluczowe dla Twojego biznesu?

Poczta e-mail to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi, umożliwiające komunikację w każdej niemalże organizacji. W dobie cyfryzacji, gdzie szybki przepływ informacji jest niezbędny, e-mail umożliwia efektywną i natychmiastową wymianę wiadomości, co jest nieocenione w dynamicznym środowisku biznesowym. W świetle obowiązujących przepisów prawnych, wiele wiadomości e-mailowych wymaga przechowywania przez określony czas. Archiwizacja e-maili nie tylko spełnia wymogi prawne, ale także stanowi zabezpieczenie dla firmy w przypadku sporów lub potrzeby udowodnienia pewnych faktów. Dlaczego archiwizowanie e-maili jest jeszcze tak kluczowe dla Twojego biznesu? Zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu. czytaj więcej

News Jakie oprogramowanie dla małej firmy wybrać?

Mała firma nie zawsze oznacza małe perspektywy. W rzeczywistości jest dokładnie na odwrót. Wykorzystując skuteczne narzędzia, niewielki biznes można przekształcić w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, generujące spore przychody. Tak jak w przypadku zdecydowanie większych podmiotów najważniejsze jest jednak przede wszystkim odpowiedzialne i skuteczne zarządzanie. To nie jest z kolei możliwe bez właściwego oprogramowania dla firm. Choć często wydaje się, że nie ma ono wielkiego przełożenia na funkcjonowanie mikroprzedsiębiorstwa, fakty są zupełnie inne. Dobre oprogramowanie dla biznesu to znakomity sposób na rozwój działalności. W dobie szybko rozwijającego się rynku IT dobór odpowiednich narzędzi nie jest jednak prosty. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej