Archiwalne

Grupa TP planuje zmiany w organizacji obsługi klientów, zarząd rozmawia ze związkami zawodowymi

22.06.2010


Grupa TP planuje powołanie wyspecjalizowanej spółki zależnej, która zajmie się kompleksową obsługą klientów TP i Orange. Przejdzie do niej ok. 5 tys. pracowników obu firm. Władze Grupy mają świadomość, że zmiany zawsze wywołują obawy wśród pracowników, dlatego dokładają starań aby odbywały się w atmosferze spokoju i dialogu ze związkami zawodowymi.

Stworzenie spółki to naturalna próba wykorzystania szansy na stworzenie przewagi konkurencyjnej. Połączenie obsługi TP i PTK Centertel daje unikalną na rynku możliwość dostarczenia klientom najlepszych rozwiązań. Dla grupy TP oznacza to wymierne korzyści  finansowe  (około 150 mln zł w 5 lat) zaś pracownicy zyskają stabilizację zatrudnienia i nowe możliwości rozwoju. Wszyscy pracownicy przechodzący do nowego pracodawcy zachowają pracę i dotychczasowe wynagrodzenia. Dodatkowo przez 18 miesięcy od momentu przejścia będą objęci gwarancją zatrudnienia i wynagrodzenia zasadniczego. Nawet po upływie tego czasu Grupa TP nie zakłada zwolnień grupowych w nowej spółce.

„Władze Grupy TP prowadzą otwartą komunikację na temat projektu, spotykaliśmy się z Radą Pracowników i ze związkami zawodowymi. Odbyło się również 120 spotkań z pracownikami, gdyż chcemy im przekazać jak najwięcej informacji, dotyczących nie tylko istoty projektu, ale przede wszystkim rozwiać obawy dotyczące ich przyszłości" - powiedział Jacek Kowalski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. zasobów ludzkich

Projekt wydzielenia obsługi klientów został skierowany do konsultacji z Radą Pracowników, Odbyło się także spotkanie z przedstawicielami wszystkich organizacji związkowych w celu zapoznania ich ze szczegółami projektu.

Grupa TP prowadzi prace nad taką zmianą zapisów ponadzakładowego układu zbiorowego pracy (PUZP) tak, by mógł on objąć również pracowników nowo powstającej spółki. Przez najbliższe 12 miesięcy pracownicy przechodzący z TP do nowej spółki będą objęci PUZP TP. Grupa rozważa również możliwość rozszerzenia na pracowników nowej spółki pracowniczego programu emerytalnego, z którego korzystają pracownicy TP.

źródło: TPSA

News Nie reklamujesz się? Nie istniejesz. Postaw na sprawdzoną agencję reklamową!

Niektórym przedsiębiorcom wydaje się, że inwestycja w reklamę jest zbędna. Nic bardziej mylnego! Dlaczego? Bo zwykle firma, która nie jest reklamowana jest po prostu niewidoczna na rynku. Trudno zatem, żeby potencjalny klient nie mający pojęcia o istnieniu przedsiębiorstwa chciał skorzystać z jego usług. czytaj więcej

News Co to jest centrala PBX?

W czasach wszędobylskiej cyfryzacji wdzierającej się do praktycznie każdego obszaru naszego życia, prowadzona jest wielokanałowa komunikacja na niespotykaną dotąd skalę. W każdym urzędzie, biurze, uczelni czy zakładzie przemysłowym odbywa się nieustanna wymiana informacji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Aby zapewnić optymalne, wewnętrzne zarządzanie tym nieustającym przepływem informacji i kontrolować wszystkie połączenia potrzebne są odpowiednie urządzenia. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

News SMS-y marketingowe – na co zwracać uwagę tworząc do nich treści?

Wysyłanie wiadomości marketingowych w formie SMS-ów to świetny sposób na skuteczną i przemyślaną komunikację z klientem. Aby jednak wysyłane masowo SMS-y były efektywne oraz właściwie spełniły pokładane w nich nadzieje, wiadomości powinny być prawidłowo przygotowane oraz opracowane. Na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę korzystając z takich narzędzi, jak SMS API w Apifonica.com? czytaj więcej