Archiwalne

Grupa TP wspiera festiwal Chopin Open

09.06.2010


Już od 11 do 13 czerwca br. w Warszawie zabrzmi około 120 koncertów międzynarodowego festiwalu Chopin Open, La Folle Journée – Szalone Dni Muzyki. To kulminacyjny punkt obchodów Roku Chopinowskiego w Polsce. Głównymi sponsorami festiwalu są TP i Orange.

- Fryderyk Chopin jest postacią nam, tzn. Grupie TP, szczególnie bliską. Zanurzony we francuskiej kulturze, połączony z krajem nad Loarą silnymi więzami osobistymi, zawsze pozostał Polakiem, tworząc przede wszystkim z myślą o swoich rodakach. Telekomunikacja Polska, będąc narodowym operatorem telekomunikacyjnym, podobnie definiuje swoją misję. Chcemy dawać Polakom najlepsze usługi, ale także możliwość zbliżenia się do ponadczasowego piękna, takiego, które trwa w utworach Chopina – powiedział Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. Korporacyjnych.

Festiwal jest wydarzeniem, którego charakter i skala nie mają w Polsce precedensu. Podczas trwającego trzy dni festiwalu we wszystkich salach koncertowych Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, Teatru Narodowego oraz w specjalnie zbudowanym namiocie na placu Teatralnym odbędzie się około 120 koncertów z udziałem wielu światowej sławy artystów prezentujących arcydzieła muzyki zarówno w tradycyjny jak i niekonwencjonalny sposób.

Grupa TP jest mecenasem całości obchodów Roku Chopinowskiego, a Festiwalu Chopin Open w sposób szczególny. Przykładowo, w sobotę 12 czerwca o 19.30 premierowo przez zespół Camerata Silesia zostaną wykonane utwory Zygmunta Krauzego i Regisa Campo, przygotowane specjalnie na tę okazję. Wspólnie zamówiły je polska Fundacja Orange i francuska Fondation Orange.

W 2010 roku Festiwal Chopin Open Folle Journée - Szalone Dni Muzyki odbędzie się we Francji (Nantes), w Polsce (Warszawa), w Japonii (Tokio), w Brazylii (Rio de Janeiro) i w Hiszpanii (Bilbao). W ciągu całego światowego tournée festiwalu zostanie wykonanych ponad 1200 koncertów.

źródło: TPSA

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?

Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcej